نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پایان نامه عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران

پایان نامه عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران

این تحقیق، به منظور شناخت عوامل مؤثر بر ریسک نقدینگی، رابطه میان ترکیب داراییبدهی بانک‌ها و ریسک نقدینگی را با توجه به داده‌ها و منابع اطلاعاتی موجود که ترازنامه بانک‌های فعال در سیستم بانکی کشور از سال 1386 تا 1389 می‌باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات45
حجم0/219 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته حسابداری

پایان نامه عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران

 
 
چکیده
کلیه بانک‌ها در جریان عملیات خود با ریسک‌هایی مواجهند که قادر به از بین بردن آن‌ها نبوده اما امکان مدیریتشان وجود دارد. بنابراین بانک‌ها برای ادامه حیات خود باید ریسک‌ها را کنترل نموده و کاهش دهند که برای این کار، شناسایی عوامل مؤثر بر ریسک‌های مختلف بسیار راهگشا خواهد بود. یکی از مهم‌ترین ریسک‌های مرتبط با فعالیت بانکی، ریسک نقدینگی است. این تحقیق، به منظور شناخت عوامل مؤثر بر ریسک نقدینگی، رابطه میان ترکیب دارایی-بدهی بانک‌ها و ریسک نقدینگی را با توجه به داده‌ها و منابع اطلاعاتی موجود که ترازنامه بانک‌های فعال در سیستم بانکی کشور از سال 1386 تا 1389 می‌باشد، با استفاده از روش تجزیه و تحلیل کانونی، پایان نامه نموده است.
 
برای انجام پایان نامه، متغیرهای ریسک نقدینگی و ترکیب دارایی-بدهی، با استفاده از نسبت‌های مالی مورد تعریف و اندازه‌گیری قرار گرفته است. بر اساس محاسبات انجام شده با کمک نرم-افزار اس پی اس اس ، 98 درصد تغییرپذیری متغیرهای وابسته (نسبت‌های نقدینگی) با تغییرپذیری متغیرهای مستقل (ترکیب دارایی-بدهی) تبیین گردید. بنابراین می‌توان گفت که ریسک نقدینگی از نحوه ترکیب دارایی-بدهی بانک‌ها تاثیر می پذیرد و فرضیه تحقیق مبنی بر وجود رابطه میان دو مجموعه از متغیرها مورد اثبات قرار گرفت.
 
 
کلمات کلیدی:

مدیریت ریسک

ریسک نقدینگی

تجزیه و تحلیل کانونی

مدیریت دارایی و بدهی

ترکیب دارایی-بدهی بانک‌ها

 
 
 
مقدمه 
در سال‌های اخیر، هم‌زمان با تخصیص حجم عظیم منابع مالی از طریق بانك‌های مختلف دنیا، شاهد بحران‌ها، زیان‌ها و حتی ورشكستگی‌های متعدد بانك‌ها بوده‌ایم. بانك‌های موفق به دلایل مختلفی از قبیل خطر یا هزینه‌های ناشی از نوسان‌های نرخ بهره، تورم، ارز و یا بازپرداخت نشدن تسهیلات پرداختی، با بحران‌های متعددی روبرو شده‌اند. بحران‌های اجتماعی و پنهان، مسئولین نهادهای نظارتی و اجرایی سیستم‌های مالی را بر آن داشته است تا مدیریت ریسك نهادهای مالی و به خصوص بانك‌ها را با جدیت بیش‌تر و كارشناسانه‌تری مورد توجه قرار دهند(شایان آرانی، 1380). 
 
از سوی دیگر امروزه، مدیریت نقدینگی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که سیستم بانکداری با آن روبروست. دلیل اصلی این چالش این است که بیشتر منابع بانک‌ها از محل سپرده‌های کوتاه مدت تامین مالی می‌شود. علاوه بر این تسهیلات اعطایی بانک‌ها صرف سرمایه‌گذاری در دارایی‌هایی می‌شود که درجه نقدشوندگی به نسبت پایینی دارند(رستمیان و حاجی بابایی، 1388). از همین رو برای شناخت هر چه بیشتر ریسک‌های بانکی و عوامل مؤثر بر ریسک‌ها، این تحقیق درصدد یافتن پاسخ این پرسش است كه "آیا رابطه معناداری میان ریسک نقدینگی و ترکیب دارایی‌ها-بدهی‌های بانک‌ها در ایران وجود دارد؟" 
 
 
 
فهرست مطالب
پایان نامه عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران 1
پایان نامه رابطه میان ترکیب دارایی-بدهی و ریسك نقدینگی بانكها در ایران 4
چکیده 4
1. مقدمه 6
2. بحث و پایان نامه 6
بیان مساله و اهمیت آن 6
مبانی نظری و پیشینه تحقیق 7
انواع ریسک 10
روشهای مدیریت 10
ریسک بازار 11
ارزیابی، آزمایش و تایید ریسک‌های اعلام شده بازار شامل ریسک نرخ بهره، ریسک نرخ ارز، ریسک تعدیلات و ریسک جاری. 11
تاریخچه اندازه‌گیری ریسك: 13
روش‌های اندازه‌گیری ریسك نقدینگی: 14
مدیریت بدهی برای كاهش ریسك نقدینگی: 15
فرضیه تحقیق 15
روششناسی تحقیق 15
نقاط ضعف و قوت روش تجزیه و تحلیل نسبت‌های مالی: 16
جدول شماره 2-  سرفصل‌های مندرج در ترازنامه بانك‌ها(موسسه عالی آموزش بانکداری ایران، 1390) 17
تجزیه و تحلیل داده‌ها 22
نتایج تحلیل همبستگی پیرسون: پس از بدست آوردن این شاخص، قوی‌‌ترین همبستگی‌های مشاهده شده در مجموعه متغیرهای مستقل، میان متغیرهای حاشیه بهره خالص و خالص وام‌ها به کل دارایی‌ها و در مجموعه متغیرهای وابسته، میان متغیرهای بدهی‌های جاری به کل دارایی‌ها و بدهی‌های جاری به سرمایه می‌باشد. 22
3. نتیجه‌گیری 22
4. محدودیت‌های تحقیق 24
5. پیشنهادها 25
منابع 27
ضمایم  30-45
 
 

*تحقیقات مرتبط با نقدینگی و ریسک نقدینگی:

دانلود پایان نامه پایان نامه تاثیر بانکها بر نقدینگی
دانلود پایان نامه عوامل موثر بر نقدینگی بانک توسعه صادرات ایران
دانلود پایان نامه  پایان نامه ریسک نقدینگی و روشهای مدیریت نقدینگی در بانکها
دانلود پایان نامه  پایان نامه ساختار داراییها و بدهی ها، انواع مدلهای نقدینگی و ریسکهای حاکم بر بانک
دانلود مقاله عوامل موثر بر ریسك نقدینگی بانكها
دانلود مقاله عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانک ملت
دانلود مقاله پایان نامه و مطالعه دلایل افزایش متغیرهای پولی و حجم نقدینگی
دانلود مقاله پایان نامه و تحلیل علل و ماهیت تورم و عوامل موثر بر نقدینگی و راهكارهای مقابله با تورم

 

 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

نقوش اصیل سفالینه

نقوش اصیل سفالینه

دانلود تحقیق نقوش اصیل سفالینه


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم1/50 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود تحقیق رشته گرافیک

نقوش اصیل سفالینه

 
چكیده:
در قرون اولیه  اسلام شیوه ی سفالگری كم و بیش همانند دوره ی قبل از اسلام ادامه پیدا كرد بخصوص  گروهی از سفالینه های بی لعاب قرون اولیه اسلام شباهتی چشمگیر به ظروف سفالین قبل از اسلام  و مخصوصا اواخر دوره ساسانی دارند.از قرن سوم هجری در هنر سفالگری دگرگونی و تحولی شگرف پدید آمد و هنر سفالگری از نظر لعاب دهی و تزیین نقوش به مرحله بسیار یشرفته ای رسید.موضوع نقوش این ظروف بسیار قابل توجه بوده و  این مطلب را روشن می نماید كه اگر چه از بعضی جهات كوزه گران نیشابور  احتمالا از چینی ها اقتباس كرده اند ولی بطور كلی هنر آنان دنباله رو هنر ساسانی است.
 
 
کلمات کلیدی:

سفال

سفالگری

نقوش سفالینه

 
 
 
مقدمه:
      ماده ی سفالگری گل است.گل دردستها جان می گیردو به شكلهای مختلف در می آید.مثل كوزه وظروفی كه نقشهای برجسته دارند.سفالگری به عنوان یكی از بر جسته ترین مظاهر هنر اسلامی دارای نقوش متنوعی بوده كه همواره با اعتقادات دینی وتصورات هنرمند از هستی عجین بوده است.فن وهنر سفالگری ایران به علت جنبه های گوناگون اقتصادی ،فرهنگی و تا حدودی مذهبی از گذشته ی بسیار دور مورد توجه قرار گرفته ودر هر دوره با وضعیت سیاسی منطقه و كشورتحول وتوسعه یافته است.نمونه های سفالینه كه از محوطه های باستانی ایران كشف شده وارتباط این هنر را با فرهنگ،اقتصادومذهب از یك طرف و ذوق وسلیقه ی شخصی و قومی سفالگران از طرف دیگر نشان می دهد.
 
در هزاره ی پنجم(ق.م)اختراع چرخ سفالگری تحولی چشمگیر دراین هنر وتأثیربسیاری در زمینه ی اقتصادی به وجودآورد.یكی ازمهمترین ابعادفن وهنرسفالگری درآن زمان را می توان بعد و جنبه ی فرهنگی واجتماعی آن دانست،چه آشنایی ما از ارتباط موجود بین اقوام با یكدیگر در آن روزگاران بیشتر از دست ساخته های هنری مانند سفالگری امكان پذیر است.سهم سفالگران مسلمان به جهان سفالگری از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.این سفالگران اولین كسانی بودند كه تكنیك ودانش توسعه ی سرامیك های لعاب دار تزئینی را به اروپا الهام بخشیدند.
سفالگران دوران اسلامی با تمامی روش های ساخت دستی،چرخ كاری وقالبگیری آشنا بودند و تلاش همیشگی آنها در دستیابی به روش های جدید ساخت و لعاب های تازه در آثار به جا مانده به خوبی هویداست.
 
بخشی از سفالینه های این دوران تنها با یك روش ساخت و لعاب تك رنگ وبخشی دیگر از تركیب چند روش ولعاب های گوناگون تهیه شده اند.سفالینه های بدون لعاب یا خام پخت در دوران ابتدایی تحول سفالگری،از طرح ها و نقوش تزئینی نفیس سفال های لعابدار بر خوردار بودند.جام،پیاله،ابریق،كوزه و...از جمله این آثار هستند كه با روش های قالبی،نقش افزوده واستفاده از مهر تهیه شده و با طرح های گیاهی ،خط نگاری،جانوری وهندسی تزئین یافته اند.سفالگران اسلامی با روش نقاشی زیر لعاب نیز به خوبی آشنا بودند.در این روش،لعاب شفافی كه بر روی شیء زده می شد،سبب جلا یافتن ومحافظت رنگ های زیرین می گردید.برای این منظور ابتدا زمینه طرح را با لعاب سفید اكسید روی، پوشانده و سپس با رنگ های مختلف به تزئین نقوش اقدام می نمودند و سر انجام با زدن لعاب شفاف كار را به اتمام می رساندند. 
 
پایان نامه سفالینه های نیشابور بیانگر هنر به جای مانده در این سفالینه ها در ادامه ی روند هنر فلز كاری دوره ی ساسانی با الهام گیری از دین مقدس اسلام است.پایان نامه سفالینه ها مهارت در ساخت،تزئینات به كار رفته در ظروف،نوشته های ادوار مختلف وسیر تحول خط را از آغاز دوران اسلامی ممكن می سازد.امید است این تحقیق گامی هماهنگ و هم طریق در احیای نقوش اصیل سفالینه ها باشد.
 
 
 
 
فهرست مندرجات
فصل1.مقدمه......................................................................................................................1
فصل2.چكیده.....................................................................................................................3 

مهمترین تكنیك های تزیین ظروف در نیشابور........................................................3

دسته های سفال با نقش كنده...................................................................................3

نقوش سفال در ادوار اسلامی از مناظر مختلف.........................................................4

فصل 3.فن و هنر سفالگری..................................................................................................5

فصل 4.مهمترین تكنیك های تزیین ظروف در نیشابور........................................................8

سفال با پوشش گلی................................................................................................9

سفالینه با نقوش رنگارنگ.......................................................................................9

سفالینه با تزیین زرین فام.........................................................................................9

سفالیه با نقش كنده.................................................................................................9
سفالینه با لعاب یكرنگ.........................................................................................10

فصل 5.كلیاتی درباره سفال اسلامی...................................................................................10    

سفال گبری .........................................................................................................12
سفال سلجوقی .....................................................................................................12
سفال مینائی ایران..................................................................................................12
سفال دوره عثمانی................................................................................................13
سفال دوره صفویه ایران........................................................................................13

فصل 6.هنر سفالگری و پایان نامه نقوش آن در ادوار اسلامی................................................13

پایان نامه نقوش انسانی با توجه به جهان بینی عرفانی..................................................14
پایان نامه نقوش انسانی مرتبط با مراسم ماه محرم.......................................................14
پایان نامه نقوش انسانی و ارتباط آن با ادبیات............................................................14
پایان نامه نقوش انسانی و ارتباط آن با مفاهیم نجومی.................................................14

فصل 7.جام با گلابه ی سفالگری......................................................................................18

فصل8..كوزه....................................................................................................................20
نتیجه گیری......................................................................................................................21
فهرست منابع و مآخذ........................................................................................................22
 
 
 
 
///////////////////////////////////////
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پایان نامه سفالینه های نیشابور

پایان نامه سفالینه های نیشابور

دانلود پایان نامه پایان نامه سفالینه های نیشابور


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم1/50 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته گرافیک

پایان نامه سفالینه های نیشابور

 
 
چكیده:
فن و هنر سفالگری ایران به علت جنبه های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و تا حدودی مذهبی از گذشته بسیار دور مورد توجه قرار گرفته و در هر دوره با وضعیت سیاسی منطقه و كشور تحول و توسعه یافته است. نمونه های سفالینه كه از محوطه های باستانی ایران كشف شده و ارتباط این هنر را با فرهنگ، اقتصاد و مذهب از یك طرف و ذوق و سلیقه شخصی و قومی سفالگران از طرف دیگر نشان می دهد.در هزاره پنجم (ق.م) اختراع چراغ سفالگری تحولی چشمگیر در این هنر و تاثیر بسیاری در جنبه اقتصادی بوجود آورد. یكی از مهمترین ابعاد فن و هنر سفالگری در آن زمان را می توان بعد و جنبه فرهنگی و اجتماعی آن دانست، چه آشنایی ما از ارتباط موجود بین اقوام با یكدیگر در آن روزگاران بیشتر از دست ساخته های هنری مانند سفالگری امكان پذیر است.
 
در قرون اولیه اسلام شیوه سفالگری كم و بیش همانند دوره قبل از اسلام  ادامه پیدا كرد بخصوص گروهی از  سفالینه های بی لعاب قرون اولیه اسلام شباهتی چشمگیر به ظروف سفالین قبل از اسلام  و مخصوصا اواخر دوره ساسانی دارند.از قرن سوم هجری در هنر سفالگری دگرگونی و تحولی شگرف پدید آمد و هنر سفالگری از نظر لعاب دهی و تزیین نقوش به مرحله بسیار یشرفته ای رسید و مراكز سفالگری متعددی در اكثر نقاط  مختلف ایران بویژه در شمال و شمال شرقی بوجود آمد. از جمله مراكز مهم سفالگری می توان به شوش در جنوب غرب، استخر و سیراف در جنوب، نیشابور، جرجان، آمل و ساری در شمال اشاره كرد.
 
 همانطور كه گفته شد قرون سوم و چهرم هجری را می توان به عبارتی اوج هنر سفالگری دانست، خصوصا در شهر نیشابور  كه مهمترین دوره سفالگری نیشابور در این دو قرن بوده است.مجموعه سفال های نیشابور بسیار جالب است و نمونه های مختلفی از هنر سفالسازی ایران را مشخص می كند.نمونه های كشف شده نشان می دهد كه ظروف سفالین آن زمان را چگونه تزئین می كرده اند.موضوع نقوش این ظروف بسیار قابل توجه بوده و  این مطلب را روشن می نماید كه اگر چه از بعضی جهات كوزه گران نیشابور  احتمالاً از چینی ها اقتباس كرده اند ولی بطور كلی هنر آنان دنباله رو هنر ساسانی است.
 
 
در میان ظروف شناخته شده از نیشابور  ظرفی بی نظیر بود كه در آرایش آن باز نمایی های پیكره ای داشت و از نظر سبك ورنگ به كار رفته  بسیارچشمگیر بود. رنگهایی چون سیاه برای خطوط پیكره ها، سبز، زرد، خردلی روشن وانواع قهوه ای سیربه كار گرفته شده و چهره پیكره ها  اغلب شبیه پیكره هایی است كه روی سفالینه های لعابی بین النهرین به چشم می خورد.ازنمونه های برجسته این نوع سفالینه جامی درتهران (موزه باستانشناسی) و جامی با پیكر ایستاده می باشد. پیكره ها در مقابل پس زمینه ای ایستاده اند كه با تصاویر حیوانات، گل ها، نخل ها، و كتیبه ها پوشیده شده است. تعدادی از سفالینه ها ی محلی نیشابور نیز وجود دارد كه از مشخصه های آن، پرندگان بزرگ كاكل سبز با رنگ سیاه و اخرایی و حاشیه هایی از سفید و سبز است.
 
درفاصله سال های١٣١۸ −١٣١٥ خورشیدی، هیات باستان شناسی موزه مترو پلیتن آمریكا در شهر نیشابور، حفریاتی انجام دادند و آثاری از دوران تمدن اسلامی بدست آودند كه بیشتر این سفالینه ها شامل سفال های لعابدار عاجی رنگ مزین به خطوط كوفی و همچنین ظروف زرین فام و رنگارنگ با نقوش كنده، لعاب پاشیده و با نقوش قالب زده و همچنین ظروف یكرنگ بوده اند و معروفتر از همه نوعی سفالینه دارای نوشته قهوه ای كوفی تزیینی است كه چگونگی و نحوه نگارش خطوط كوفی بر روی ظروف سفالین، ذهن بسیاری از پژوهشگران را به خود معطوف كرده است. 
 
 
 
کلمات کلیدی:

نقوش سفالینه

سفالینه های نیشابور

هنر سفالگری در ادوار اسلامی

 
 
 
مقدمه:
      ماده ی سفالگری گل است.گل دردستها جان می گیردو به شكلهای مختلف در می آید.مثل كوزه وظروفی كه نقشهای برجسته دارند.سفالگری به عنوان یكی از بر جسته ترین مظاهر هنر اسلامی دارای نقوش متنوعی بوده كه همواره با اعتقادات دینی وتصورات هنرمند از هستی عجین بوده است.فن وهنر سفالگری ایران به علت جنبه های گوناگون اقتصادی ،فرهنگی و تا حدودی مذهبی از گذشته ی بسیار دور مورد توجه قرار گرفته ودر هر دوره با وضعیت سیاسی منطقه و كشورتحول وتوسعه یافته است.نمونه های سفالینه كه از محوطه های باستانی ایران كشف شده وارتباط این هنر را با فرهنگ،اقتصادومذهب از یك طرف و ذوق وسلیقه ی شخصی و قومی سفالگران از طرف دیگر نشان می دهد.
 
در هزاره ی پنجم(ق.م)اختراع چرخ سفالگری تحولی چشمگیر دراین هنر وتأثیربسیاری در زمینه ی اقتصادی به وجودآورد.یكی ازمهمترین ابعادفن وهنرسفالگری درآن زمان را می توان بعد و جنبه ی فرهنگی واجتماعی آن دانست،چه آشنایی ما از ارتباط موجود بین اقوام با یكدیگر در آن روزگاران بیشتر از دست ساخته های هنری مانند سفالگری امكان پذیر است.سهم سفالگران مسلمان به جهان سفالگری از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.این سفالگران اولین كسانی بودند كه تكنیك ودانش توسعه ی سرامیك های لعاب دار تزئینی را به اروپا الهام بخشیدند.
سفالگران دوران اسلامی با تمامی روش های ساخت دستی،چرخ كاری وقالبگیری آشنا بودند و تلاش همیشگی آنها در دستیابی به روش های جدید ساخت و لعاب های تازه در آثار به جا مانده به خوبی هویداست.
 
بخشی از سفالینه های این دوران تنها با یك روش ساخت و لعاب تك رنگ وبخشی دیگر از تركیب چند روش ولعاب های گوناگون تهیه شده اند.سفالینه های بدون لعاب یا خام پخت در دوران ابتدایی تحول سفالگری،از طرح ها و نقوش تزئینی نفیس سفال های لعابدار بر خوردار بودند.جام،پیاله،ابریق،كوزه و...از جمله این آثار هستند كه با روش های قالبی،نقش افزوده واستفاده از مهر تهیه شده و با طرح های گیاهی ،خط نگاری،جانوری وهندسی تزئین یافته اند.سفالگران اسلامی با روش نقاشی زیر لعاب نیز به خوبی آشنا بودند.در این روش،لعاب شفافی كه بر روی شیء زده می شد،سبب جلا یافتن ومحافظت رنگ های زیرین می گردید.برای این منظور ابتدا زمینه طرح را با لعاب سفید اكسید روی، پوشانده و سپس با رنگ های مختلف به تزئین نقوش اقدام می نمودند و سر انجام با زدن لعاب شفاف كار را به اتمام می رساندند. 
 
پایان نامه سفالینه های نیشابور بیانگر هنر به جای مانده در این سفالینه ها در ادامه ی روند هنر فلز كاری دوره ی ساسانی با الهام گیری از دین مقدس اسلام است.پایان نامه سفالینه ها مهارت در ساخت،تزئینات به كار رفته در ظروف،نوشته های ادوار مختلف وسیر تحول خط را از آغاز دوران اسلامی ممكن می سازد.امید است این تحقیق گامی هماهنگ و هم طریق در احیای نقوش اصیل سفالینه ها باشد.
 
 
 
 
فهرست مندرجات
فصل1.مقدمه......................................................................................................................1
فصل2.چكیده.....................................................................................................................3 
مهمترین تكنیك های تزیین ظروف در نیشابور........................................................3
دسته های سفال با نقش كنده...................................................................................3
نقوش سفال در ادوار اسلامی از مناظر مختلف.........................................................4
فصل 3.فن و هنر سفالگری..................................................................................................5
فصل 4.مهمترین تكنیك های تزیین ظروف در نیشابور........................................................8
سفال با پوشش گلی................................................................................................9
سفالینه با نقوش رنگارنگ.......................................................................................9
سفالینه با تزیین زرین فام.........................................................................................9
سفالیه با نقش كنده.................................................................................................9
سفالینه با لعاب یكرنگ.........................................................................................10
فصل 5.كلیاتی درباره سفال اسلامی...................................................................................10    
سفال گبری .........................................................................................................12
سفال سلجوقی .....................................................................................................12
سفال مینائی ایران..................................................................................................12
سفال دوره عثمانی................................................................................................13
سفال دوره صفویه ایران........................................................................................13
فصل 6.هنر سفالگری و پایان نامه نقوش آن در ادوار اسلامی................................................13
پایان نامه نقوش انسانی با توجه به جهان بینی عرفانی..................................................14
پایان نامه نقوش انسانی مرتبط با مراسم ماه محرم.......................................................14
پایان نامه نقوش انسانی و ارتباط آن با ادبیات............................................................14
پایان نامه نقوش انسانی و ارتباط آن با مفاهیم نجومی.................................................14
فصل 7.جام با گلابه ی سفالگری......................................................................................18
فصل8..كوزه....................................................................................................................20
نتیجه گیری......................................................................................................................21
فهرست منابع و مآخذ........................................................................................................22
 
 
 
//////////////////////////////
مطالب مرتبط:
دانلود پایان نامه هنر سفالگری
دانلود مقاله نقوش اصیل سفالینه
دانلود پایان نامه پایان نامه سفالینه های شوش از منظر زیبایی
دانلود پایان نامه پایان نامه نقوش گیاهی و حیوانی سفالینه های شوش
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پایان نامه آهمیت ورزش تیراندازی و آموزش آن

پایان نامه آهمیت ورزش تیراندازی و آموزش آن

ورزش تیر اندازی بویژه در چند سال اخیر از رشد وتوجه روز افزونی در میان جامعه ورزشی كشور برخوردار گردیده است و توجه به جنبه‌های علمی و آكادمیك این ورزش برای ارتقاء سطح كمی و كیفی تیراندازی بیش از هر زمان دیگر احساس می‌گردد


مشخصات فایل
تعداد صفحات91
حجم0/57 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته تربیت بدنی

پایان نامه آهمیت ورزش تیراندازی و آموزش آن

 
چکیده:
آموزش از مهمترین و موثرترین طرق انتقال تجربه و زمینه ساز بروز خلاقیتها و استعدادهای نهفته می‌باشد. بطوری كه در غالب كشورها و مجامع پیشرفته به موضوع «آموزش» توجه ویژه‌ای مبذول نموده و تقریبا در كنار هر حركت علمی، فنی، ورزشی و ... بخشی برای مباحث آموزشی، تحقیقی پیش بینی می‌گردد.ورزش مطرح و ارزشمند تیراندازی كه كسب مهارت در آن، مستلزم آمادگیهای جسمی، روحی، تاكتیكی و تكنیكی می‌باشد، با توجه به ابعاد مختلف اثر گذار، نیازمند آموزشی جامع و چند بعدی است كه در كنار مباحث فنی و توانائیهای جسمی باید به عناصر فكری نیز تاكید گردد.بی تردید بهره گیری از تجربیات و علوم دیگر كشورها و اندیشمندان داخلی در عرصه ورزش تیراندازی و ارائه آن بصورت جزوات آموزشی، می‌تواند به بالندگی و پیشرفت این ورزش كمك شایانی نماید و البته هرگونه حركتی در این جهت قابل احترام و پر اهمیت باشد. 
 
ورزش تیر اندازی بویژه در چند سال اخیر از رشد وتوجه روز افزونی در میان جامعه ورزشی كشور برخوردار گردیده است و توجه به جنبه‌های علمی و آكادمیك این ورزش برای ارتقاء سطح كمی و كیفی تیراندازی بیش از هر زمان دیگر احساس می‌گردد.گرچه در گذشته تلاش‌های موثری در این زمینه بعمل آمده است اما به دلیل محدودیت منابع علمی و اقتصادی و همچنین فقدان یك روش واحد و هماهنگ در امر آموزش، این ورزش همواره با كاستی‌هایی مواجه و باعث تقاطی افكار در بین مربیان و مدرسین این رشته بوده است و این موضوع باعث شده تا دوره‌های مربیگری تیراندازی از یك منبع خاص و یك روش هماهنگ آموزشی بی بهره باشد. 
 
 
کلمات کلیدی:

ورزش تیراندازی

تجهیزات تیراندازی

تكنیك‌های تیراندازی

 
 
مقدمه
با ظهور دین مبین اسلام تیراندازی هم به عنوان یك نیاز و هم یك صفت ذاتی مورد توجه قرار گرفت، مهارت مسلمانان در تیراندازی یكی از پایه‌های اصلی پیروزی آنان در رزم بود.پیامبر اكرم (ص) می‌فرمایند: «سوار كاری و تیراندازی بیاموزید كه از بهترین ورزشها است.» و نیز فرموده‌اند: «به درستی كه خداوند با یك تیر دو نفر را به بهشت می‌برد، اول كسی كه تیر را به نیت جهاد می‌تراشد و دوم آنكه در راه خدا می‌اندازد»
 
در قرن پانزدهم میلادی، با اختراع اسلحه آتشین (تفنگ و توپ)، كم كم اهمیت و نقش تیراندازی با تیر و كمان در ارتشها رو به كاستی گذاشت و از آن پس بهره گیری از این وسیله برای شكار، سرگرمی و ورزش مورد توجه قرار گرفت و مسابقات مختلفی با تیر و كمان برپا گردید.در اوایل قرن شانزدهم میلادی، با ساخت اسلحه‌های گرم و تفنگ‌های لوله بلند، تیراندازی در مراسم مذهبی و اعیاد مختلف به صورت آداب و رسوم مردم آن زمان شكل گرفته و مسابقاتی نیز با تفنگ برگزار می‌گردید.با توسعه و ساخت ابزارهای تیراندازی با سلاح اولین مسابقات رسمی در قرن 19 میلادی آغاز و در اولین المپیك، سال 1896 آتن در 9 رشته مختلف ورزشی برپا گردید كه در بین آنها تیراندازی از بیشترین شركت كننده برخوردار بوده است. 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه 
پیشگفتار 
فصل اول : كلیات 
تاریخچه ورزش تیراندازی و فدراسیون‌ تیراندازی جمهوری اسلامی ایران 
رشته‌های شناخته شده از سوی ISSF 
آشنایی با اصول ایمنی در تیراندازی 
 
فصل دوم 
آشنایی با تجهیزات تیراندازی 
 
فصل سوم : فاكتورهای اساسی در تیراندازی 
آمادگی جسمانی 
آمادگی تكنیكی 
آمادگی تاكتیكی 
آمادگی روانی 
 
فصل چهارم : تیراندازی با تپانچه 
آشنایی با تكنیك‌های تیراندازی در تپانچه بادی 
نگهداری سلاح 
تنفس 
چشم و مكانیزم دید 
دستگاه نشانه روی یا شكاف درجه 
رها كردن ماشه 
هماهنگی بین نیروهای ایستا و پویا در رها كردن ماشه و نشانه روی 
سطح آمادگی مطلوب نیروها 
عملیات تكمیلی 
 
فصل پنجم : تیراندازی با تفنگ 
روش اجرای تكنیك با تفنگ بادی 
حالت گیری 
تنفس 
هدف گیری و تنظیم عناصر دید 
شلیك (رها شدن ماشه) 
عملیات تكمیلی 
 
فصل ششم 
نحوه برگزاری مسابقات دررشته‌های 10 متر 
 
فصل هفتم : آماده سازی مسابقاتی 
آماده شدن برای حضور در خط آتش 
 
فصل هشتم 
تغذیه 
 
فصل نهم 
آموزش جوانان 
مراحل آموزش مبتدیان با استفاده از سیبلهای آموزشی 
فصل دهم 
دوپینگ 
منابع 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

مخاطرات زمین ریخت شناسی و تاثیر آنها در توسعه شهری

مخاطرات زمین ریخت شناسی و تاثیر آنها در توسعه شهری

هدف از این پایان نامه مخاطرات زمین ریخت شناسی و تاثیر آنها در توسعه شهری می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات67
حجم1/231 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته جغرافیا

مخاطرات زمین ریخت شناسی و تاثیر آنها در توسعه شهری

 
چکیده
در این پایان نامه خصوصیات سنگ شناسی و رسوبی منطقه مورد مطالعه از نظر ژئومورفولوژی به عنوان دیگر عامل مهم مخاطرات ژئومورفولوژیکی و اثرات آنها در توسعه شهری ،مورد پایان نامه گرفته است ؛ ضمن تشریح واحدهای سنگی رسوبی و واحدهای رسوبی غیر سنگی اثرات آنها را در پایداری و ناپایداری جهت توسعه شهری ، خواص هر یک از سازندها در توسعه آبهای زیر زمینی ، مخاطرات مکانیکی خاک و قابلیت روان گرایی خاکهای جوان و رسوبات آبرفتی دوران چهارم در حوضه مورد پایان نامه و تحلیل واقع شده است . 
 
 
کلمات کلیدی:

توسعه شهری

مخاطرات ژئومورفولوژی

مخاطره شناسی توسعه شهری

 
 
 
 مقدمه 
یکی از پربسامدترین آمارهای ارائه شده که فرایند شهرنشینی کنونی در به اصطلاح جهان در حال توسعه را نشان می دهد ، گویای این است که به شهرهای کوچک و بزرگ این کشورها کمتر توسعه یافته و در حال توسعه هر ساله به نحو بهت آوری 45 میلیون نفر ساکن جدید اضافه می شود . این تعداد انبوه شهرنشینان جدید در کشورهای کمتر توسعه یافته جهان چیزی در حدود 125 هزار نفر جدید در روز  است ، که گویای نتیجه فراوانی گسترده مهاجرت روستا به شهر و آهنگ بالای رشد طبیعی جمعیت به شمار می رود . در مقابل در کشورهای توسعه یافته تقریباً سالی 7 میلیلون نفر ساکن شهری به جمعیت شهرهای آنها اضافه می شود. (رابرت.ب. باتر– سلی لوید. ایونز،ترجمه ، ص 17) .
 
استقرار شهرها در نواحی مختلف محیط طبیعی مخصوصاً نواحی هموار و قابل استفاده موجب گسترش سریع مناطق مسکونی و شهرها گردیده است . عدم توجه به خصوصیات فیزیکی و موقعیت جغرافیایی و نسبی ، مورفولوژی ، آب های زیرزمینی ، گسل ها و بی توجهی به وجود نیازهای اساسی اثرات مؤثری در پایداری شهرها خواهدداشت.مطالعه قابلیت های رسوبی درحوضه بجنوردیکی از مهمترین ومؤثرترین عوامل درتوسعه پایدارو توسعه مناسب شهردرجهت کاهش مخاطرات ژئومورفولوژیکی دراین حوضه است. . شهربجنورد مرکزاستان خراسان شمالی دردشت بجنوردبا وسعت129/52 کیلومتر مربع حوضه در جنوب حوضه رودخانه اترک و شمال کوههای آلاداغ در واحد چین خورده کپه داغ قرار دارد.پایان نامه عوامل مؤثر در شکل گیری دشت و رسوبات واقع در آن از جمله مواردی است که در این پژوهش موردتوجه قرار گرفته و علاوه بر آن قابلیت رسوبی از نظر فرونشست ، نفوذپذیری ، مقاومت و پایداری; آبهای زیرزمینی ، انحلال آهکی ، زهکشی; و سایر عوامل مؤثر در فرایندهای مخاطره ای مورد پایان نامه قرار می گیرد . 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
چکیده 1
قابلیت های سنگها و رسوبات درمخاطره شناسی توسعه شهری بجنورد : 3
1  مقدمه 3

2 ویژگیهای لیتولوژیکی واحدهای سنگی و غیر سنگی حوضه بجنورد 4

2-1  ویژگیهای لیتولوژیکی واحدهای سنگی 4

5 -2-1-1 سنگهای رسوبی حوضه بجنورد 5

ج ) نئوژن : 6
2-2 واحدهای غیرسنگی و آبرفتی حوضه شهری بجنورد 10
2-2-1 واحد Qt1 10
2-2-2 واحد Qt2 10
2-2-3 واحد Qa1 10
2-2-4 واحد QL 11
2-2-5  واحد Qc 11

3  پایان نامه ویژگیهای مهندسی رسوبات سنگی و غیرسنگی در حوضه بجنورد 13

3-1  ویژگیهای واحدهای غیرسنگی 13
3-1-1 شاخص های مهندسی واحد Qt2 13
3-1-2  شاخص مهندسی واحد Qa1 15
3-1-3 شاخص های مهندسی واحد Qc 17
3 -2 ویژگیهای مهندسی واحد سنگی حوضه بجنورد 19
3-2-1 ویژگیهای سنگهای آهکی حوضه 19
3-2-2 ویژگیهای ماسه سنگهای حوضه بجنورد 23
3-2-3 پایان نامه مطالعات ژئوفیزیک (ژئوتکنیک) دشت و حوضه بجنورد : 24

4  خواص هیدروژئولوژیکی سازندهای سنگی رسوبی حوضه بجنورد : 29

5  مخاطرات رسوبات سنگی و غیرسنگی در توسعه شهری بجنورد 32

1 سنگهای رسوبی ومخاطرات آنها در حوضه بجنورد 32
2 سازندهای رسوبی حوضه و مخاطرات آنها در توسعه شهری 33
6 ویژگیهای ژئوتکنیکی رسوبات دشت بجنورد و مخاطرات آن 37
7 ویژگیهای ژئوتکنیکی و مخاطرات هیدرودینامیکی رسوبات دشت بجنورد 42
7-1 پارامترهای بکار گرفته شده به منظور برآورد نشست خاک 45
7-2 نتایج بدست آمده از محاسبات نشست 46

8 پایان نامه استعداد روان گرایی دشت بجنورد و مخاطرات آن 47

8 -1 ویژگیهای پروفیل خاک دشت بجنورد 50
8-2 زلزله ورودی 51
8-3 پایان نامه استعداد روانگرایی 52
8-4 داده های مورد نیاز ارزیابی استعداد روانگرایی 54
8-5 محاسبه فاکتور عمق 55

8-6 ارزیابی خطر روانگرایی در بخشهای مختلف حوضه 56

منابع : 66
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پایان نامه مراحل نقاشی کودک و ارزیابی تصویرگری کودکان کار از آن

پایان نامه مراحل نقاشی کودک و ارزیابی تصویرگری کودکان کار از آن

هدف از این پایان نامه پایان نامه مراحل نقاشی کودک و ارزیابی تصویرگری کودکان کار از آن می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات71
حجم4/131 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته نقاشی

پایان نامه مراحل نقاشی کودک و ارزیابی تصویرگری کودکان کار از آن

 
 
مقدمه:
با توجه به آنچه گذشت، به این نتیجه می‌رسیم كه هنر پدیده‌ای است كه می‌تواند عواطف و حالات درونی فرد را بازتاب نماید، خصوصاً هنری كه خودانگیخته و خودبه‌خودی باشد و به دلیل همین ویژگی است كه تا كنون نقاشی از روشهای بسیار مناسب برای پژوهشهای تجربی در زمینه روان‌شناختی به خصوص روان‌شناسی كودك بوده است، با توجه به گسترش این پژوهشها، آزمون‌های نقاشی به شیوه‌های متفاوتی در جهت پایان نامه رفتارها و حالات درونی ارائه شده. اما هر كدام دارای محدودیت‌ها و نقایصی بوده است كه به آنها خواهیم پرداخت. به نظر می‌رسد با توجه به تعاریفی كه از بداهه‌سازی داشته‌ایم. این روش، روشی مناسب برای بهتر نمایاندن درون افراد باشد.
 
 با توجه به موضوع این پروژه كه پایان نامه آثار بداهه‌سازی كودكان كار می‌باشد، لذا لازم است كه ابتدا به خصوصیات نقاشی كودك، و نیازهای او و مراحل رشد ذهنی كودك، و اینكه چگونه و با چه هدفی نقاشی می‌كند بپردازیم.از حدود سال 1885 تا دهه‌ی 1920 پژوهشهای گسترده‌ای از هنر كودكان آغاز شد، پایان نامه‌های جدید در زمینه‌ی نقاشی‌های كودكان از اواخر قرن نوزدهم آغاز شده است. این پایان نامه‌ها، نوعی مبنای تجربی را برای طبقه‌بندی نقاشی كودكان، در یك سلسله مراحل متمایز فراهم آورده‌اند.به‌طور كلی می‌توان گفت، هرچه كه كودكان بزرگتر می‌شوند، نقاشی‌های آنها دارای جزئیات بیشتر، متناسبتر و واقعگرایانه‌تر می‌شود.
 
گلین وی توماس مراحل تكاملی نقاشی كودك را در كتاب روان‌شناسی نقاشی كودك اینگونه طبقه‌بندی می‌كند.خلاصه ی آن به شرح ذیل است:
1- از هجده ماهگی تا دو سال و نیمگی: كودكان معمولاً از هجده ماهگی، كشیدن علائمی بر صفحه‌ی كاغذ را آغاز می‌كنند. از دیدگاه بیشتر پژوهشگران، این خط خطی‌كردن‌ها، بی‌هدف نیستند. بلكه نشاندهنده‌ی افزایش هماهنگی چشم و دست می‌باشند و باعث توازن بصری در كودك می‌شوند. كودك كم‌كم در این دوره می‌تواند پس از اتمام كار شروع به تفسیر خطوط خود كند. لوكه (1913 و 1927) این مرحله را تحت عنوان «واقعگرائی تصادفی» مشخص می‌كند. در این مرحله‌ تصاویر خودانگیخته بوجود می‌آیند. در این دوره، دایره، ساده‌ترین طرح بصری برای كودكان است.
 
2- از دو سال و نیمگی تا پنج‌سالگی: در این دوره كودكان نقاشی‌های خود را بازنمائی چیزی تلقی می‌كنند و قبل از آغاز آن، مقاصد خود را بیان می‌كنند و با هدف قبلی كار را شروع می‌كنند. اما به گفته لوكه، چنانچه نقاشی كودكان در عمل شبیه به چیز دیگری از كار درآید، آنها موضوع قبلی را تغییر می‌دهند. در این مرحله تصاویر بیشتر قابل درك و متنوع‌تر می‌شوند و به صورت تركیب‌ها و یا مجموعه‌ای پراكنده درمی‌آیند. و از سه سال و نیمگی كودكان به برقرار كردن رابطه میان جزئیات یك نقاشی می‌پردازند.
 
3- پنج‌سالگی تا هشت سالگی: در این دوره، كودك به «شفاف‌بینی» یا «اشعه ایكس» می‌پردازد، لوكه این خصوصیت را «واقعگرائی فكری» می‌نامد. به این معنی كه كودك عناصری را كه به آن آگاهی دارد می‌كشد، حتی اگر به‌طور طبیعی قابل رؤیت نباشند. در این دوره، جزئیات بیشتری از قبیل دست‌ها، انگشتان و لباس نیز بیش از پیش تصویر می‌شوند.
 
4- هشت سالگی تا نوجوانی: كودكان در این دوره، غالباً سعی می‌كنند عمق را نه تنها در اشیاء منفرد بلكه در رابطه‌ی میان اشیاء نیز نشان دهند. آنها در این مرحله نقاشی كشیدن از یك زاویه‌ی دید خاص را آغاز می‌كنند و نسبت‌ها و مناسبات نیز بر همین اساس ترسیم می‌شوند. لوكه این مرحله را «واقعگرائی بصری» نامیده است. از این مرحله به بعد،با بالا رفتن سن، نقاشی كودكان نیز به سمت افزایش واقعگرایی بصری حركت می‌كند. همچنین، نقاشی‌های كودكان نه تا ده سال به تدریج به سمت الگوهای قراردادی حركت می‌كند.پژوهشگران، بر این عقیده‌اند كه تكامل نقاشی كودكان از یك الگوی عمومی تبعیت می‌كند. آلاند (1983) این نظریه را مطرح می‌كند كه نقاشی‌های كودكان متعلق به فرهنگ‌های مختلف نه تنها در جزئیات سبكی، بلكه در استفاده از استراتژی اساسی شكل‌گیری نیز می‌توانند متفاوت باشند. بنابراین به عنوان مثال، می‌توان گفت دلیل تكرار یك فرم معین در نقاشی كودكان متعلق به یك فرهنگ خاص، شاید وجود نوعی استراتژی نقاشی است كه عوامل فرهنگی، تعیین‌كننده‌ی آن بوده و برای كودكان، جذابیت زیبایی‌شناختی این فرم‌ها مطرح نبوده است.  
 
 
 
کلمات کلیدی:

نقاشی کودک

نقاشی کودکان کار

فرآیند نقاشی کودک

تصویرگری کودکان کار 

 
 
 
 
فهرست مطالب
پایان نامه مراحل نقاشی کودک و ارزیابی تصویرگری کودکان کار از آن

     فصل اول : نقاشی کودک

 فرآیند نقاشی کودک

        مراحل تکاملی نقاشی کودک

 مراحل رشد ذهنی کودک

 نقاشی کودک از نظر روانشناختی

 

     فصل دوم : تصویرسازی کودکان کار

 کودکان کار

 مراحل تصویرسازی کودکان کار

 انتخاب رنگ
 تصویرسازی

 تصویرسازی کودکان معمولی

 تطبیق آثار کودکان کار و کودکان معمولی

نتیجه گیری
منابع
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پایان نامه بداهه سازی در هنر نقاشی

پایان نامه بداهه سازی در هنر نقاشی

هدف از این پایان نامه پایان نامه بداهه سازی در هنر نقاشی می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات119
حجم1/947 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته نقاشی

پایان نامه بداهه سازی در هنر نقاشی

 
 
چکیده:
تجربه‌های نوین و آزمایشگری‌های متنوع. هنرمندان در قرن بیستم و ظهور جنبش های هنری مختلف که حول محور شعار نوآوری و نوگرایی در جهان رخ نمود، آنچنان گسترده بود که در هر دهه از قرن گذشته با تحولات عمیقی در روند شکل‌گیری هنرهای جدید و شیوه‌های نوین روبرو می‌شویم. بداهه‌ سازی نیز از جمله این پدیده هاست که در هنرهای تجسمی به گونه‌های مختلفی در اوایل قرن بیستم احیاء گردید. در سال1909 در فراز و نشیب تحولات هنری غرب، حوزه هنرهای تجسمی با واژه بداهه نگاری در آثار واسیلی کاندینسکی آشنا گردید. در خصوص این نگرش، معنا، مفهوم و ویژگی های بصری و بیانی آن، نظرات متفاوتی از سوی هنرمندان و صاحبنظران ارائه شده است. گرچه این شیوه هنری، به لحاظ ساختار، شکل و نوع نگرش، دارای سابقه طولانی در هنر شرق است، اما پایان نامه ها نشان می دهد؛ که مبانی ساختاری و زیباشناختی آثار بداهه، مبتنی بر معناگرایی و شهودات آنی هنرمند، در دوره مدرنیته در غرب تحقق یافته است. 
 
چنانچه گذشت رویا، همواره، بهترین و آسان‌ترین راه طبیعی برای راه یافتن به درون هر فرد بوده است. اما آیا در هنگام بیداری و هشیاری، نمی‌توان به این درون‌نگری دست یافت؟ و آیا تصور خلاقه‌ی ما قادر نیست در مورد گذشته و آینده، مانند خواب عمل كند؟بدیهی است كه این حالات منحصراً مربوط به خواب نمی‌باشند و در بیداری نیز می‌توانند وجود داشته باشند. از نقطه‌نظر فیزیولوژیك خواب حالتی است كه در آن ساختمان زنده به تجدید حیات شیمیایی می‌پردازد و در حالی كه حركات متوقف شده و درك حسی نیز تقریباً به حالت خاموشی درآمده است، انرژی كافی ذخیره می‌كند. از نظر روان‌شناسی، در هنگام خواب فعالیت اصلی انسان در بیداری كه درك واقعیت و واكنش در برابر آن است، به حال تعلیق و وقفه‌ی موقت درمی‌آید و تفاوتی كه بین فعالیت بیولوژیك انسان در هنگام خواب و بیداری موجود است در حقیقت تفاوتی است بین دو حالت زیستی گوناگون. 
 
 
کلمات کلیدی:

بداهه سازی

بداهه سازی در هنر

بداهه سازی در نقاشی

 
 
 
فهرست مطالب 
پیشگفتار 
مقدمه

     فصل اول : درآمدی بر بداهه سازی

1-1- هنر چیست؟ 1
          1-1-1- هنر در تفکر دینی و عرفانی 3
         1-1-2- هنر از منظر فلاسفه و متفکرین 9
      1-2- هنر مند کیست؟ 11
      1-3- دنیای جدید 14
      1-4- خلاقیت 17
              1-4-1- نظریه های مختلف آفرینشگری 19
              1-4-2- شرایط آفرینشگری 24
              1-4-3- آفرینشگر 26
      1-5- خیال 27
      1-6- الهام 36
              1-6-1- الهام ماده خام آفرینشگری 41
      1-7- ناخودآگاه 45
              1-7-1- رویا 55
              1-7-2- نماد 59
              1-7-3- سمبولیسم 65
              1-7-4- ذن 69
 
     فصل دوم : بداهه سازی
2-1- بداهه سازی چیست؟
2-2- بداهه سازی در هنر 82
       2-2-1- سوابق تاریخی بداهه سازی 87
 
منابع 115

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

شناسایی مشخصه های منظره پردازی و مطالعه فضای اجمالی هنر معاصر ایران

شناسایی مشخصه های منظره پردازی و مطالعه فضای اجمالی هنر معاصر ایران

هدف از این پایان نامه شناسایی مشخصه های منظره پردازی و مطالعه فضای اجمالی هنر معاصر ایران می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات119
حجم3/566 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته نقاشی

شناسایی مشخصه های منظره پردازی و مطالعه فضای اجمالی هنر معاصر ایران

 
 
چکیده:
نقاشی معاصر ایران به دوره ای اطلاق می شود که از دهه 1320 آغاز شده است و تا کنون ادامه دارد. در این رساله چهار تن از نقاشان که فعالیت خود را از دهه های آغازین این دوران شروع کردند، مورد پایان نامه قرار خواهند گرفت؛ حسین کاظمی، منوچهر یکتایی، ابوالقاسم سعیدی و سهراب سپهری.این نقاشان به طور عمده طبیعت را وسیلة بیان کار خود قرار داده اند. انتخاب این نقاشان بر این دیدگاه استوار است که هر یک از آن ها از زاویه ای خاص و نگاهی شخصی به یک موضوع مشترک نگاه می کنند. تمامی آن ها از فرهنگ ایرانی سر بر می آورند و به دوره ای مشترک تعلق دارند، هر چند تحت تأثیر فضاهای مختلف، تأثّرات متفاوتی در آثار آن ها آشکار می شود. 
 
در این رساله سعی می شود تا با تأمل در مفهوم طبیعت و خوانش دوره کوتاهی از نقاشی معاصر ایران، سرانجام به طور جداگانه، با تأمل بر آثار هر نقاش به دنیای درونی او  نزدیک شویم. در این سفر نگارنده سعی می کند با همدلی با خالق اثر به عمیق ترین لایه های تخیل او نزدیک شود. پایه چنین تحلیلی بر نقد تخیلی استوار است. بر این اساس وحدت و بقای خیالپردازی در توشه گیری از عناصر چهارگانه وجود؛ آب، باد، خاک و آتش به انسجام می رسد. در غیر این صورت پایه های تخیل سست است و اثر هنری اصیل در حد بازی های فرمی و تصویری تنزّل خواهد کرد. این که تأثیرات بیرونی تا چه حد به این دنیای درونی هنرمند راه می یابند و او چگونه در رسیدن به خلقت وجودی ناب اثر با عنصر خلق آن اثر یگانه می شود مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.
 
 
 
کلید واژگان:

نقد تخیلی

نقاشی معاصر ایران

نقاشان معاصر ایران

مفهوم طبیعت در آثار نقاشی

 
 
 
مقدمه :
رابطه انسان و طبیعت رابطه ای ازلی است. از زمان سرآغاز انسان طبیعت را مأوای خود دانسته، گاه با آن در ستیز بوده و گاه آن را مورد پرستش و احترام قرار داده است، آن را زمینه تخیّل خود قرار داده است و با آن اسطوره پردازی کرده است. در این رابطه ازلی است که جایگاه انسان در هستی معنا پیدا می کند و انسان از این رهگذر به کشف و شهودی در وجود خود دست پیدا می کند. در هر زمان که انسان از طبیعت دور شده است گویی به اضمحلال وجود خود نزدیک شده است. انسان شاعر، انسان عاشق، همواره در عمیق ترین لایه های تخیّل پیام آور پیوند با هستی و عشق به طبیعت است.
 
 از این منظر، نقاشی منظره جلوه گاهی می شود تا نقاشان منظره پرداز منویّات و درونیّات خود را به مدد آن آشکار کنند. نقاشانی که طبیعت را مضمون کار خود قرار داده اند هر یک به شیوة خود در عناصر آن تخیّل می کنند. تخیّل، به اکتشاف نیروهای زنده در طبیعت    می پردازد، آدمی را از قید و بندها رها می کند و او را در اعماق عناصر طبیعی غوطه ور می سازد. تخیّل هنرمند همان روح است که با دنیا در می آمیزد.
 
در این رساله آثار چهار هنرمند معاصر ایرانی مطرح می شود که عناصر طبیعت را برای بیان هنری برمی گزینند؛ حسین کاظمی، منوچهر یکتایی، ابوالقاسم سعیدی و سهراب سپهری،  چهار تن از چهره های معاصر نقاشی ایرانی هستند. تاریخ تولّد تمامی این چهار نقاش به دهة اول قرن حاضر می رسد، هر چند، در تقسیم بندی ها، کاظمی و یکتایی، در نسل اول پیشگامان نقاشی معاصر ایران و سپهری و سعیدی در نسل دوم قرار می گیرند. هر چهار نقاش مسیر سفر هنری خود را از تهران- پاریس آغاز می کنند، هر چند مسیرهای نسبتاً متفاوتی را در پیش می گیرند. همه این نقاشان زبان طبیعت را برای بیان هنری خود انتخاب می کنند، اما هر یک به طبیعت از منظر خود نزدیک می شوند. 
 
 پایان نامه آثار آن ها با استفاده از روش نقد تخیّلی بر اساس ابداعات گاستون باشلار  صورت می گیرد. در نظریات باشلار تخیّل به دو دسته بازتولید و تولیدی تقسیم می شود. در تخیّل بازتولیدی خلاقیتی دیده نمی شود، برخلاف تخیّل تولیدی که بر پایه خلاقیت پدید می آید. تنها هنرمندی می تواند تخیّل خلاق داشته باشد، که تخیّل او در ارتباط مستقیم با عناصر وجود قرار گیرد، وگرنه اثر او چیزی جز تکرار و تقلید و دگرگونی صورت نیست.در این تحقیق نقد براساس جستجو در زندگینامة هنرمند و یا تأکید بر جنبه های ساختاری اثر هنری صورت نمی گیرد، بلکه نگارنده سعی دارد، در لایه ای عمیق تر به عنصر خلقت وجودی اثر دست یابد و از طریق آن ارتباطی عمیق تر را با خالق اثر برقرار کند.برای کامل تر شدن بحث در فصول اول و دوم به شناخت ویژگی های منظره پردازی و مرور فضای اجمالی هنر معاصر ایران پرداخته می شود. از فصول بعد، هر فصل به تحلیل آثار یک هنرمند اختصاص داده می شود.
 
 
 
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه .1
 
فصل اول؛ طبیعت و نقاشان منظره پرداز
- انسان شرقی و غربی در مواجهه با طبیعت 4
- ویژگی های منظره پردازی ایرانی و اروپایی .7
 
فصل دوم؛ نقاشی معاصر ایران
- تفکر و نقاشی معاصر ایران .18 
- تحولات فرهنگی هنری دهه40-20 .20
 
فصل سوم؛ حسین کاظمی 
- در باره حسین کاظمی .27
- نقدهای منتشر شده 30
- تحلیل آثار . 33
 
فصل چهارم؛ منوچهر یکتایی
- درباره منوچهر یکتایی 51
- نقدهای منتشر شده 56
- تحلیل آثار 61
 
فصل پنجم؛ ابوالقاسم سعیدی
 - درباره ابوالقاسم سعیدی 76
- نقدهای منتشر شده 80
- تحلیل آثار 82
 
فصل ششم؛ سهراب سپهری
- درباره سهراب سپهری .98
- نقدهای منتشر شده 101
- تحلیل آثار 104
 
فصل هفتم: نتیجه گیری 
- نتیجه گیری .123
- فهرست منابع .121
 
 
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

تحلیل نقاشی های کودکان کار

تحلیل نقاشی های کودکان کار

هدف از این پایان نامه تحلیل نقاشی های کودکان کار می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات215
حجم5/1010 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته هنر - تصویر سازی

تحلیل نقاشی های کودکان کار

 
 
چکیده: 
پژوهش پیش رو به منظور پایان نامه نقاشی های کودکان ریزنقشی انجام شده که دستان کوچکشان طعم سختی کار را چشیده، کودکانی که در کنار ما، با ما و در عین حال جدا از ما زندگی می کنند. نقاشی های آن ها می تواند نمایان گر دنیای آنان باشد. به این منظور از روش بداهه سازی استفاده شد تا کودکان بتوانند با تخلیه روانی، احساسات درونی خود را کاملا آزاد و به دور از قید و بندها بیان کنند. بنابراین ضروری بود تا قبل از هر چیز مطالعاتی در مورد تعریف بداهه سازی انجام پذیرد.
 
مهم ترین نتیجه حاصله این است که، کودکان پیام خود را از رخدادهای ناپسند و خشن محیط کار، با رنگ ها و تصاویر ناخودآگاه و به ظاهر اتفاقی نقش می کنند و انزجار و خشم خویش را عیان می سازند. همچنین روش مورد اشاره به نسبت شیوه های گذشته در روانکاوی ناخودآگاه افراد، می تواند موفق تر عمل کند. روش تحقیق، تحلیلی و روش گرد آوری اطلاعات، به صورت ترکیبی بوده؛ به این معنی که از روش کتابخانه ای و میدانی (از طریق مصاحبه و آزمون) استفاده شده است.جامعه آماری در این پژوهش، 30 نفر از کودکان کار بین 7 تا  10سال بوده که به صورت اتفاقی انتخاب و برای اثبات دقیق تر فرضیه های این پژوهش، این تعداد با 15 کودک معمولی 7 تا 10 سال مقایسه شده اند.
 
 
 
واژگان کلیدی:

روانکاوی

خلاقیت

کودکان کار

تصویرسازی

بداهه سازی

ضمیر ناخودآگاه

ناهنجاری و اختلالات روحی و روانی 

 
 
مقدمه:
   بر اساس عنوان ، پروژه حاضر به منظور تصویرسازی کتابهای شعر کودکان انجام پذیرفت.تصویرسازی اشعار به روش بداهه سازی، و به شیوه ی آزمون مطرح شده در رساله حاضر اجرا شد. این روش تاکنون در تصویرسازی کتاب کودک انجام نشده است. در این شیوه، ارتباط تصویر خودانگیخته و اتفاقی با موضوع از پیش تعیین شده، و اجرای تصاویر مرتبط و هماهنگ در یک کتاب، با در نظر گرفتن گروه سنی و روش اجرا، به نسبت شیوه های دیگر، دشوارتر به نظر می رسد و به همین دلیل بداهه سازی می تواند برای داستان های تک تصویر مناسب تر باشد.
به دلایل مذکور و به دلیل خصوصیات بداهه شعر، اشعار کودک برای این پروژه انتخاب شدنده اند. در این پروژه، کتاب های «کلاغه کجاست» و «بچه های جینگیلی» که معرفی حیوانات مختلف هستند (گروه سنی الف و ب) و چند شعر به صورت پراکنده از مجموعه اشعار«ترانه های خانه»(گروه سنی الف و ب) و «شعر سبزه ها» (گروه سنی ب و ج)تصویرسازی شده اند. تعداد این آثار در ابتدا 15 اثر بود که در ادامه به 30 اثر رسید. تمامی آثار با جوهر رنگی و آبرنگ اجرا شده اند و اجرای دستی هستند. (به غیر از دو مورد که از فتوشاپ به منظور تکمیل استفاده شده است).
 
اجرای آثار غالبأ در مرحله رنگ گذاری و ایجاد تصاویر، بدون تعقل و بداهه بوده است، به غیراز چند مورد(در مجموعه اشعار مرتبط) که برای ارتباط بیشتر با موضوع، رنگها آگاهانه تر استفاده شده اند. در این شیوه می توان رویدادهای همزمانی یونگ را تجربه کرد و به خاصیت هولوگرافیک جهان پی برد. ایمان به این جریان ها این رویدادها را قوی تر می کند.با شروع کار و طی انجام پروژه، تردیدها و نگرانی هایی که (با وجود ایمان به این راه) در ابتدا به نظر می رسید، از میان می رفت و تصاویر به صورت معجزه آسا، بدون تعقل، کنترل و مهار و مرتبط با موضوعات ظاهر می شدند، و تنها با کمی دخل و تصرف، وضوح می یافتند. هر جا انتخابی بود، باعث خرابی کار می شد. به همین دلیل هر جا قوتی مشاهده می شود، از چشمه ای دیگر است ،و هر جا ضعفی است به دلیل دخالت بی مورد.   
 
 
 
 
فهرست مطالب 
 
پیشگفتار 
مقدمه

 

     فصل اول : درآمدی بر بداهه سازی

1-1- هنر چیست؟ 1
          1-1-1- هنر در تفکر دینی و عرفانی 3
         1-1-2- هنر از منظر فلاسفه و متفکرین 9
      1-2- هنر مند کیست؟ 11
      1-3- دنیای جدید 14
      1-4- خلاقیت 17
              1-4-1- نظریه های مختلف آفرینشگری 19
              1-4-2- شرایط آفرینشگری 24
              1-4-3- آفرینشگر 26
      1-5- خیال 27
      1-6- الهام 36
              1-6-1- الهام ماده خام آفرینشگری 41
      1-7- ناخودآگاه 45
              1-7-1- رویا 55
              1-7-2- نماد 59
              1-7-3- سمبولیسم 65
              1-7-4- ذن 69
 

     فصل دوم : بداهه سازی

2-1- بداهه سازی چیست؟
2-2- بداهه سازی در هنر 82
       2-2-1- سوابق تاریخی بداهه سازی 87
 

     فصل سوم : نقاشی کودک

3-1- فرآیند نقاشی کودک 120
       3-1-1- مراحل تکاملی نقاشی کودک 125
3-2- مراحل رشد ذهنی کودک 127
3-3- نقاشی کودک از نظر روانشناختی 130

 

     فصل چهارم : تصویرسازی کودکان کار

4-1- کودکان کار ‌140
4-2- مراحل تصویرسازی کودکان کار 150
4-2-1- انتخاب رنگ 161
4-2-2- تصویرسازی 169
4-3- تصویرسازی کودکان معمولی 175
4-4- تطبیق آثار کودکان کار و کودکان معمولی 185
نتیجه گیری 190
 
منابع
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پایان نامه رفتار و عملکرد دالهای بتنی مسلح به الیاف فولادی در راه آهن تحت تاثیر بارهای وارده از قطار

پایان نامه رفتار و عملکرد دالهای بتنی مسلح به الیاف فولادی در راه آهن تحت تاثیر بارهای وارده از قطار

هدف از این پایان نامه پایان نامه رفتار و عملکرد دالهای بتنی مسلح به الیاف فولادی در راه آهن تحت تاثیر بارهای وارده از قطار می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات227
حجم4/743 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش مکانیک خاک و پی

پایان نامه رفتار و عملکرد دالهای بتنی مسلح به الیاف فولادی در راه آهن تحت تاثیر بارهای وارده از قطار

 
 
چکیــــده:
در حال حاضر تکنولوژی استفاده از خطوط راه آهن بالاست، دال راه آهن در جهان گسترش روز افزونی یافته است. بیشترین استفاده از این سیستم در خطوط راه آهن در تونل‌ها و روی پل‌ها می‌باشد. هرچند بتدریج و همگام با توسعه صنعت راهسازی در بکارگیری این سیستم در راه‌های ارتباطی بین شهرهای مختلف، پیشرفت‌هایی حاصل شده است. از دیگر سوی، برای بهبود رفتار شکننده بتن، استفاده از الیاف فولادی به جای آرماتور در سازه‌های سطحی نظیر کف‌های صنعتی، لاینینگ تونل‌ها، کف فرودگاه‌ها و جاده‌ها و ... مورد توجه قرار گرفته است. از اینرو استفاده از دال‌های بتن الیافی به عنوان اسلب تراک در این تحقیق مورد پایان نامه قرار گرفته است. در این مطالعه ابتدا دال‌های زیر ریل راه آهن با مقادیر متفاوت مدول بستر و عرض‌های مختلف دال توسط نرم افزار ANSYS آنالیز شده‌اند.
 
نتایج عددی نشان می‌دهند که دال‌ها تحت بارهای وارده از طرف قطار رفتاری عمدتا عرضی داشته و در واقع گرادیان تنش و نشست در عرض دال به مراتب بیشتر از تغییرات تنش و نشست در طول دال می‌باشد. بدین صورت که در عرضی برابر 2.5 متر، اسلب تراک بیشترین راندمان را با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی خواهد داشت. در ادامه، 8 دال با ابعاد واقعی 0.215×1.2×2.0 متر مکعب مورد آزمایش قرار گرفتند که از آنها 2 دال بتن آرمه معمولی و 6 دال بتنی دیگر مسلح شده با 40، 60 و 80 کیلوگرم در متر مکعب می‌باشند. نیمی از دال‌ها توپر و نیمی دیگر توخالی اجرا شده‌اند. با استفاده از نتایج عددی و نتایج آزمایشگاهی بدست آمده و با در نظر گرفتن تأثیر ضرایب اطمینان مطابق آیین نامه آشتو برای راه آهن، امکان استفاده از دال‌های بتنی مسلح شده با الیاف فلزی با توجه به مقدار مدول بستر مورد پایان نامه قرار گرفته شده‌اند. علاوه بر آن پارامترهایی نظیر مقاومت، شکل پذیری و میزان جذب انرژی برای دال‌ها با مشخصات مختلف مورد بحث واقع شده‌اند.
 
 
کلمات کلیدی:

بتن الیافی

اسلب تراک

دالهای بتنی

الیاف فولادی

بارهای وارده از قطار

 
 
 
فهرست مطالب

فصل اول:سیستمهای خط راه آهن فاقد بالاست

مقدمه
سیستمهای خط راه آهن فاقد بالاست

سیستمهای خط پیش ساخته

سیستمهای اسلب بتنی درجا

مقایسه اقتصادی خطوط با یکدیگر
 

فصل دوم:خواص مکانیکی بتن الیافی

مقدمه

ویژگیهای عمومی الیاف

رفتار فشاری
رفتار برشی
رفتار خمشی
رفتار کششی
تفاسیر متفاوت نتایج حاصل از بارگذاریهای متفاوت
ازمایش تیر شکاف دار
مقاومت ضربه ای

مدلهای رفتاری کششی ارائه شده برای بتن الیافی

رابطه پیشنهادی مسلم
مدل رفتاری ارائه شده لیم
منحنی کششی توسط رمل
مدل رفتاری ارائه شده بنگاش
 
فصل سوم:تاریخچه مطالعات انجام گرفته
مقدمه

تحقیقات باروس و فیگوراس در خصوص دالهای روی بسترهای معادل

انالیز سازه دال راه آهن تویط شوارتز

روشهای طرح اسلب تراک
طرح بهینه دالهای راه آهن

استفاده از eps جهت کاهش هزینه و بهبود رفتار دال

مطالعات پارامتریک خط بدون بالاست
 

فصل چهارم:آنالیز نرم افزاری سیستم خط فاقد بالاست

مقدمه

پایان نامه رفتار و عملکرد  طرح اسلب تراک

سیستم مجزای اسلب تراک

سیستم پیوسته اسلب تراک
 
فصل پنجم:آزمایشات
مقدمه
برنامه آزمایشات
الیاف فولادی
طراحی دالهای مورد و مصالح مربوطه
مشخصات نمونه ها
آزمایش نمونه های استوانه ای
آزمایش خمش بر روی نمونه های منشوری
محاسبه اندیسهای طاقت
محاسبه مقاومت باقیمانده
آزمایش بر روی نمونه های اسلب تراک
محاسبه مقدار نرمی
محاسبه مقدار جذب انرژی
 
فصل ششم:نتایج تحلیل نرم افزاری
 
فصل هفتم:نتیجه گیری
منابع
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()