نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

بیوگاز و تکنولوژی استخراج آن از دستگاهای تولید بیوگاز در ایران

بیوگاز و تکنولوژی استخراج آن از دستگاهای تولید بیوگاز در ایران

این پایان نامه مروری سریع بر تولید بیوگاز از فضولات حیوانی و فاضلاب های شهری و صنعتی در ایران داردابتدا به صورت كلی تصفیه بیهوازی ، تاریخچة بیوگاز و پتانسیل استحصال بیوگازدر ایران پایان نامه می‎گردد


مشخصات فایل
تعداد صفحات54
حجم0/249 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته محیط زیست

بیوگاز و تکنولوژی استخراج آن از دستگاهای تولید بیوگاز در ایران

 
*قابل استفاده برای رشته های برق و کشاورزی
 
چکیده:
بیوگاز به نام گاز مرداب نیز شهرت یافته با ترکیبی از متان ‏(CH4) و دی اکسیدکربن(2‏‎(CO و بوی ‏قابل تشخیص مانند تخم مرغ گندیده . سبک تر از هوا می باشد و طبق مطالعات انجام گرفته در هندوستان آنالیز ‏بیوگاز در جدول زیر ذکر گردیده که میزان درصد گاز متان آن بستگی به دمای هاضم داشته و هر چه دمای هاضم ‏پایین تر باشد درصد متان آن بیشتر و ارزش حرارتی بالاتری دارد ولی میزان گاز تولید شده کمتر است .این پایان نامه مروری سریع بر تولید بیوگاز از فضولات حیوانی  و فاضلاب های  شهری و صنعتی در ایران دارد.ابتدا به صورت كلی تصفیه بیهوازی ، تاریخچة بیوگاز و پتانسیل استحصال بیوگازدر ایران پایان نامه می‎گردد .
 
 سپس در دو بخش جداگانه  به پایان نامه واحدهای بیوگاز روستایی و رآكتورهای بیهوازی پرداخته می‎شود. در هر بخش انواع مولد(رآكتور)های ساخته شده در ایران مورد پایان نامه كلی قرار گرفته و به ذكر مهارتها، تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای ساخت هر واحد اشاره می‎شود. علیرغم وجود پتانسیل خوب برای تولید بیوگاز در ایران (9175.2میلیون مترمكعب  متان معادل 30% مصرف گاز طبیعی در بخشهای خانگی، تجاری وصنایع كشور در سال 1376)، فرایند های بیهوازی و تولید بیوگاز گسترش زیادی نیافته است. تعداد واحدهای هضم فضولات دامی در ایران حدود 60 واحد بوده كه 3 واحد آن در حال كار می‎باشد  و كمتر از تعداد انگشتان دست، راكتور و هاضم بیهوازی تصفیه فاضلاب در حال بهره برداری می‎باشند. اهم علل عدم گسترش این فن‎آوری‎ها عبارتند از : ارزان بودن انرژی و پیچیده بودن این پدیده در ایران، نبودن مرجع و متصدی مشخص برای بیوگاز در كشور، نبودن روحیه مشاركت در مردم، عدم آشنایی و آموزش كافی در این زمینه.
 
 
واژه‎های كلیدی:

بیوگاز

گاز مرداب

تصفیه بیهوازی

فناوری استخراج بیوگاز

روشهای جدید تولید انرژی

 
 
 
مقدمه
بیوگاز به گازهای تولید شده در اثر تخمیر و تجزیه بیهوازی مواد آلی بوسیله باکتریهای بیهوازی بویژه متان زا که در یک محفظه تخمیر بوجود م ی آیند، اطلاق می شود . بیوگاز سوخت تمیزی است که ایجاد آلودگی زیست محیطی نمی کند؛ در ضمن خط ر انفجار بیوگاز کم است و با توجه به وجود گاز دی اکسید کربن در مخلوط بیوگاز،بعنوان یک ضد آتش عمل می نماید.استفاده از روشهای جدید تولید انرژی  كه معایب روشهای كلاسیك را نداشته باشند، امری متداول در سراسر جهان شده است. از جمله این روشها، تولید انرژی از زیست توده می‎باشد. این روش نیز به چند روش اصلی مانند سوزاندن، تولید بیو اتانول ، تولید گاز مصنوعی ترمو شیمیایی و بیوگاز تقسیم می‎گردد. بیوگاز از روش تخمیر بیهوازی زیست توده  حاصل می‎شود. منابع عمده برای تولید بیوگاز، فضولات دامی، فاضلاب‎های شهری و صنعتی، زباله و زائدات كشاورزی می باشند.
 
در بارة این فن‎آوری ، كارهای پراكنده و معدودی در ایران صورت گرفته است. گزارش این فعالیتها در اولین سمینار بیوگاز در ایران ارائه شده است[1]. بیشترین مقالات این سمینار جنبة تئوری داشته و یا به شرح تجربیات و آزمایش‎های خاصی می‎پردازد. چند مقاله هم به وضعیت بیوگاز در ایران  پرداخته كه از یافته‎های آنان در این پایان نامه استفاده شده است[2و3]. در كنفرانس‎ها و سمینارهای دیگــر نیز بعضاً به این مقوله پــرداخته شده است كه مهمترین آنها را می‎توان در منابع[4و5] یافت.
 
 
فهرست مطالب
بیوگاز و تکنولوژی استخراج آن از دستگاهای تولید بیوگاز 2
خلاصه 3
واژه‎های كلیدی: 4
مقدمه 4
روش تحقیق وآزمایش 5
1ـ كلیات 6

1ـ1ـ شناخت كلی تصفیه بیهوازی 6

شكل 1ـ مقایسة سیستم هوازی و بی هوازی [6] 8

2ـ1ـ نگاهی به تاریخچة بیوگاز در ایران 8

3ـ1ـ پتانسیل تولید بیوگاز در ایران 10

2ـ واحدهای بیوگاز روستایی 12
1ـ2ـ واحدهای مخزن گاز ثابت 12
شكل 2ـ واحد بیوگاز با مخزن ثابت [13] 14
2ـ2ـ واحدهای مخزن گاز متحرك 14
شكل 3ـ واحد بیوگاز با مخزن متحرك [13] 16
3ـ2ـ انواع واحدهای ساخته شده در ایران 16
3ـ رآكتورهای بیهوازی 21
شكل 4ـ  ساختار رآكتور UASB 26

4ـ عوامل بازدارنده در گسترش فن‎آوریهای تولید بیوگاز در ایران 28

فن آوری استخراج بیوگاز از دستگاهای تولید بیوگاز 35

ویژگی و چگونگی تولید بیوگاز ‏ 35

چگونگی تولید بیوگاز 37

استفاده از دستگاهای بیو گاز در تثبیت زباله های شهری 39

محاسبه حجم گاز تولیدی در راکتور 41
جدول مقایسه خواص گازهای با بیوگاز 43
جدول مقایسه بیوگاز با سایر مواد سوختی دستگاه بیوگاز‏ 43
جدول مقایسه ساخت و تکنولوژی دستگاههای بیوگاز (مدل هندی وچینی)‏ 49
مراجع 52
 
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

معرفی کامل نیروگاه گازی ری

معرفی کامل نیروگاه گازی ری

نیروگاه گازی ری ، یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع گازی با ظرفیت تولید ۹۷۹٫۴ مگاوات در زمینی به مساحت ۵۲٫۵ هکتار است


مشخصات فایل
تعداد صفحات66
حجم0/119 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته برق

معرفی کامل نیروگاه گازی ری

 
مقدمه:
نیروگاه گازی ری (جاده قدیم قم – باقرشهر، کیلومتر ۷ شهر ری در نزدیکی پالایشگاه تهران، بهره‌برداری ۱۳۵۶)، یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع گازی با ظرفیت تولید ۹۷۹٫۴ مگاوات در زمینی به مساحت ۵۲٫۵ هکتار است.این نیروگاه شامل ۲۹ واحد توربین گازی در دو تیپ وستینگهاوس (۱۶ واحد) و جنرال الکتریک (۱۳ واحد) است که توسط شرکت‌های آسک بلژیک (۶ واحد ۳۲ مگاواتی)، هیتاچی ژاپن (۱۲ واحد ۲۳٫۷ مگاواتی)، فیات ایتالیا (۹ واحد ۳۲ مگاواتی)، میتسوبیشی (۳ واحد ۸۵ مگاواتی) و آ. ا. گ (۱ واحد ۲۴ مگاواتی) ساخته و نصب شده‌است.
 
قدرت عملی نیروگاه در زمستان ۷۹۲ مگاوات و در تابستان ۶۷۱ مگاوات است.سوخت واحدها گاز طبیعی و گازوئیل است که گازوئیل در ۷ مخزن، مجموعاً به ظرفیت ۱۰۰ میلیون لیتر ذخیره‌سازی می‌شود.در سال ۱۳۶۰ تعداد ۴ واحد از نوع آ. ا. گ (AEG) به شیروان انتقال یافت و در سال ۱۳۸۰ تعداد ۲ واحد از نوع هیتاچی این نیروگاه به منطقه بندرعباس انتقال داده شد و به ترتیب در سال‌های ۱۳۸۲ یک واحد و در سال ۱۳۸۴ یک واحد دیگر از نوع AEG به نیروگاه جزیره کیش انتقال یافت. در سال ۱۳۸۵، ۴ واحد جدید هیتاچی به زاهدان منتقل شد. در سال ۱۳۸۸، دو واحد AEG به نیروگاه گازی نوشهر انتقال یافت.
 
طبق اطلاعات موجود، در مورد ظرفیت فعلی نیروگاه ری، تناقضاتی در حدود چند مگاوات وجود دارد که به علت عدم به روزرسانی سایت‌های مرتبط است و ظرفیت فعلی نیروگاه تا پایان سال ۱۳۹۱ در حدود ۹۷۹٫۴ مگاوات است.طبق آمار سال ۱۳۹۱، مصرف گازوئیل نیروگاه ری [در سال ۱۳۹۱] ۳۰۷۱۱ هزار لیتر و مصرف گاز ۴۴۸۳۹۷ هزار مترمکعب، راندمان ۲۳٫۳ درصد و کارکرد نیروگاه در سال ۲۱۷۰ ساعت که کارکرد نیروگاه در سال طبق درصد ۲۴٫۷ درصد بوده‌است.[۱]
 
 
 
کلمات کلیدی:

تولید برق

نیروگاه گازی

نیروگاه گازی ری

 
 
 
 
فهرست مطالب

فصل اول:پستها و انواع آن 2

مقدمه 2
پست افزاینده: 3
پست كاهنده: 3
پست كلیدی: 3
پست توزیع: 4
شینه بندی پست : 5
انواع شینه بندی پست ها 5
 

فصل دوم : آشنایی با نیروگاه ری 6

موقعیت کلی نیروگاه گازی ری 6
مرکز کنترل نیروگاه ری 7
مشخصات کلی پست و خطوط انتقال: 8
سوخت نیروگاه 8
آب نیروگاه 9
چارت سازمانی نیروگاه 9
تامین لوازم یدکی و مواد مصرفی 10
 

فصل سوم : آشنایی با پست نیروگاه گازی ری 13

مصارف داخلی نیروگاه 14
دیاگرام تک خطی                                               Single Line Diagram 15
تشریح دیاگرام تک خطی پست نیروگاهی ری : 15
معرفی تجهیزات یک Bay از دیاگرام تک خطی مذکور : 16
الف) انواع کلیدهای فشارقوی به کار برده شده در دیاگرام مذکور: 17
ب) انواع سکسیونرهای به کار برده شده از نظر ساختمان : 18
ج) ترانسفورماتور های جریان : 19
نوع شینه بندی : 19
تغذیه بارهای AC : 20
تغذیه DC پست: 20
اتاق باتری: 21
تأمین برق 110 ولت DC: 21
تأمین برق 48 ولت DC: 22
بازدید از باتریها: 22
تعیین غلظت باتریها: 22
سطح الكترولیت: 22
پیشنهادات 23

 

فصل چهارم :آشنایی با تجهیزات BAY 24

برق گیر: 25
نكات قابل ملاحظه برق گیرها: 25
ترانس جریان CT: 26
ترانس ولتاژ خازنی (CVT): 27
PLC 28
3-5-لاین تراپ 29
نحوه كاركرد PLC: 29
سكسیونر: 29
سكسیونر دورانی 30
مكانیزم سكسیونرها: 30
كلید قدرت (بریكر): 31
فشار گاز در بریكرهای   : 31
كاهش فشار گاز در بریكرها: 32
قطع و وصل بریكرها: 33
فرمان قطع و وصل بریكرها: 33
باس بار: 35
 

فصل پنجم:ترانسفورماتور قدرت 36

كلیات : 36
رله فشار روغن: 40
تپ چنجر: 40
تغییر تپ در ترانس قدرت: 41
سیستم خنك كنندگی ترانسهای قدرت: 42
حفاظت ترانسفورماتور: 43
رله بوخهلتس: 45
رله فشار شكن: 46
 

فصل ششم :اتاق فرمان 47

تابلوی فرمان: 48
 

فصل هفتم :رله های بكار رفته در پست 58

رله دیفرانسیل: 58
رله دیستانس: 58
رله حداقل ولتاژ     «MVAG» 59
رله وصل مجدد «MAUR»: 59
رله امپدانس بالا «MFAC» 60
رله جریان بالا O/C  «MCGG» 60
رله ارت‌فالت «MCSU» 60
 

فصل هشتم :روش های بهره برداری ازپست 61

آشنایی با اقدامات لازم پس از بی برق شدن كامل پست: 62
اما در صورت نداشتن ارتباط مخابراتی با دیسپاچینگ: 63
بی برق نمودن ترانس قدرت جهت اجرای كار گروه تعمیرات: 64
برق‌‌ دار نمودن ترانس قدرت پس از پایان كار گروههای تعمیرات 65
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

خصوصی سازی شرکت های بیمه دولتی در اجرای اصل 44 قانون اساسی

خصوصی سازی شرکت های بیمه دولتی در اجرای اصل 44 قانون اساسی

خصوصی سازی و کاهش تصدی گری دولت در فعالیت های اقتصادی ، بخش عمده سیاست های تعدیل ساختار اقتصادی را تشکیل می دهد


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0/51 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود مقاله رشته بیمه

خصوصی سازی شرکت های بیمه دولتی در اجرای اصل 44 قانون اساسی

 
مقدمه:
خصوصی سازی و کاهش تصدی گری دولت در فعالیت های اقتصادی ، بخش عمده سیاست های تعدیل ساختار اقتصادی را تشکیل می دهد . گسترش خصوصی سازی نه تنها مشارکت بخش غیر دولتی را در اداره امور تصدی گری اقتصاد افزایش می دهد و به انگیزه کارآفرینی ، ابتکار و نوآوری قوت می بخشد، بلکه توان کارشناسی دولت را برای انجام پژوهش های لازم جهت اتخاذ سیاست های کلان اقتصادی موثر و کار آمد بکار خواهد گرفت .
 
سیاست های کلی اصل 44 که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است ، چشم انداز جذابی را از حاکمیت بخش خصوصی بر اقتصاد کشور و تغییر مالکیت دولت به بخش خصوصی عرضه کرده است . در این مقاله علاوه بر تعاریفی از مفاهیم خصوصی سازی و اهداف آن به مقوله خصوصی سازی شرکت های بیمه دولتی و اثرات آن بر کارایی و افزایش بهره وری شرکت های بیمه و نهایتاً کمک به شاخص های اقتصادی در بخش های مختلف اقتصادی کشور پرداخته خواهد شد .
 
 
کلمات کلیدی:

اصل 44 قانون اساسی

خصوصی سازی صنعت بیمه

خصوصی سازی شرکت های بیمه دولتی

 
 

تعاریف و مفاهیم خصوصی سازی:

خصوصی سازی ( privatization) که از اوایل دهه 1980 مطرح شده ، همچنان در ابعاد گسترده ای و در بیش از یکصد کشور دنیا دنبال می شود . خصوصی سازی یکی از عناصر فوق العاده مهم و همراه با پدیده جهانی شدن است که اتکا بر بازار را در تخصیص منابع افزایش می دهد . روند خصوصی سازی ، شکل، نحوه خصوصی سازی و میزان موفقیت آن در کشور های مختلف متفاوت بوده است و مسائل اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی در پیشبرد خصوصی سازی کاملاً موثر بوده اند . مهمترین علت استقبال از خصوصی سازی در سطح کشور ها ، مسائل اقتصادی است اما در کنار آن مسائل اجتماعی و سیاسی و نهادی نیز حائز اهمیت است .
 
خصوصی سازی در ساده ترین و عمومی ترین تعریف انتقال دارایی یا ارائه خدمات از بخش دولتی به بخش خصوصی است . در واقع خصوصی سازی به هرگونه انتقال فعالیت دارایی و خدمات و در نهایت مدیریت و تصدی گری از حوزه مالکیت و کنترل بخش دولتی به مالکیت خصوصی اطلاق می شود . ایده اصلی در تفکر خصوصی سازی این است که فضای رقابت و نظام حاکم بر بازار واحدهای خصوصی را مجبور سازند تا عملکرد کاراتر نسبت به بخش عمومی دولتی داشته باشند .
 
 
 

تحقیقات مرتبط با خصوصی سازی صنعت بیمه:

دانلود مقاله روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه

دانلود پایان نامه خصوصی سازی صنعت بیمه و پایان نامه آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها (کامل و آپدیت شده)

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

*تحقیقات مرتبط با بیمه:

بیمه و مقررات حاکم بر آن

ماهیت بیمه و انواع بیمه در بیمه ایران

روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه
مطالبات معوق و چالش‌های فراروی بانك و بیمه
بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی
پایان نامه گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه
پایان نامه کارشناسی رشته بیمه با عنوان پیشگیری از حوادث
شناسایی رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد مدیران بیمه ایران
رابطه سبک های تصمیم گیری با هوش فرهنگی در کارکنان اداره بیمه
پایان نامه نقش بیمه عمر و پس انداز در اقتصاد خانواده و اجتماع در ایران
خصوصی سازی شرکت های بیمه دولتی در اجرای اصل 44 قانون اساسی
خصوصی سازی صنعت بیمه و پایان نامه آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها
ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد
پایان نامه رشته بیمه و اقتصاد با عنوان پایان نامه نقش بیمه عمر و پس انداز در چرخه اقتصادی
خصوصی سازی صنعت بیمه و پایان نامه آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها (142 صفحه)
تجزیه و تحلیل و برنامه نویسی سیستم بیمه بدنه اتومبیل با زبان برنامه نویسی سی شارپ
دانلود پایان نامه دوره كارشناسی مدیریت بیمه با عنوان بیمه آتش سوزی و دلایل عدم گرایش افراد به آن
پایان نامه تاثیر میزان بكارگیری فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی شركت سهامی بیمه ایران در شهر تهران
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه

روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه

کشورها برای رفع معضل ناکارایی بنگاه‌های دولتی، به خصوصی‌سازی روی آوردند دو حالت حدی برای خصوصی‌سازی، روش چین و روش روسیه است


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم0/219 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf

توضیحات کامل

دانلود مقاله رشته بیمه

روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه

(مطالعه موردی:بیمه ایران)
 
چکیده:
کشورها برای رفع معضل ناکارایی بنگاه‌های دولتی، به خصوصی‌سازی روی آوردند. دو حالت حدی برای خصوصی‌سازی، روش چین و روش روسیه است. در روش چین که به آن «خصوصی‌سازی از پایین» نیز گفته می‌شود، بازارها برای ورود بنگاه‌های خصوصی آزاد می‌شود ولی در روش روسیه، خصوصی‌سازی با واگذاری گسترده مالکیت دولتی همراه است. برنامه خصوصی‌سازی صنعت بیمه ایران که از سال 1379 شروع شد، به‌صورت خصوصی‌سازی از پایین بود تا اینکه از سال 1388 با قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (44) قانون اساسی، خصوصی‌سازی با واگذاری مالکیت شرکت‌های بیمه دولتی نیز در این صنعت ادامه یافت.
 
 در این مقاله، نشان داده می‌شود که روش خصوصی‌سازی از پایین در صنعت بیمه ایران توانسته است با گسترش رقابت، نتایج مفیدی را برای این صنعت به دنبال داشته باشد. زیرا حجم فعالیت‌های بیمه‌ای را گسترش داده، محصولات صنعت بیمه کشور را متنوع کرده، با ایجاد رقابت حتی بر برخی شاخص‌های عملکردی شرکت‌های بیمه دولتی تاثیر مثبت داشته است. درحالی‌‌که واگذاری مالکیت بنگاه‌های بیمه دولتی (هرچند هنوز در ابتدای راه است) فقط بنگاه‌های بیمه دولتی را از طریق نهادهای شبه‌دولتی به‌صورت ظاهری به غیردولتی تبدیل کرده، مدیریت دولتی در این بنگاه‌ها ادامه یافته و این خصوصی‌سازی هنوز بر کارایی آنها تاثیر محسوسی نداشته است.
 
 بنابراین پیشنهاد می‌شود به‌منظور تکمیل برنامه خصوصی‌سازی صنعت بیمه در کشور، این اقدامات متعاقب در دستور کار قرار گیرد: واگذاری مالکیت بنگاه‌های بیمه‌ای در راستای گسترش رقابت و افزایش کارایی آنها انجام شود، برای بهره‌مندی بیشتر از نتایج خصوصی‌سازی از پایین، آزادسازی و مقررات‌زدایی در صنعت بیمه در چارچوب اصلاح نهاد تنظیم مقررات آن ادامه یابد، در راستای برابرسازی محیط فعالیت بنگاه‌های بیمه‌ای همانند بنگاه‌های بیمه خصوصی برای شرکت‌های بیمه دولتی نیز محدودیت‌های سخت بودجه‌ای برقرار شود و بازارهای مرتبط با صنعت بیمه گسترش یابد.
 
 
 
کلیدواژه:

صنعت بیمه

بنگاه بیمه دولتی

روش‌های خصوصی‌سازی

خصوصی‌سازی صنعت بیمه

 
 
 
 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

*تحقیقات مرتبط با بیمه:

بیمه و مقررات حاکم بر آن

ماهیت بیمه و انواع بیمه در بیمه ایران

روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه
مطالبات معوق و چالش‌های فراروی بانك و بیمه
بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی
پایان نامه گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه
پایان نامه کارشناسی رشته بیمه با عنوان پیشگیری از حوادث
شناسایی رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد مدیران بیمه ایران
رابطه سبک های تصمیم گیری با هوش فرهنگی در کارکنان اداره بیمه
پایان نامه نقش بیمه عمر و پس انداز در اقتصاد خانواده و اجتماع در ایران
خصوصی سازی شرکت های بیمه دولتی در اجرای اصل 44 قانون اساسی
خصوصی سازی صنعت بیمه و پایان نامه آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها
ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد
پایان نامه رشته بیمه و اقتصاد با عنوان پایان نامه نقش بیمه عمر و پس انداز در چرخه اقتصادی
خصوصی سازی صنعت بیمه و پایان نامه آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها (142 صفحه)
تجزیه و تحلیل و برنامه نویسی سیستم بیمه بدنه اتومبیل با زبان برنامه نویسی سی شارپ
دانلود پایان نامه دوره كارشناسی مدیریت بیمه با عنوان بیمه آتش سوزی و دلایل عدم گرایش افراد به آن
پایان نامه تاثیر میزان بكارگیری فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی شركت سهامی بیمه ایران در شهر تهران
 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی

اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی

اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی


مشخصات فایل
تعداد صفحات110
حجم0/156 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی

 
مقدمه:
شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44)   قانون اساسی تصویب نامه سازماندهی فعالیت های فرهنگی – تبلیغاتی برای اجرای سیاست های کلی اصل (44)  قانون اساسی را به استناد بند (3) ماده (42)  قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی در جلسه مورخ 21/5/1390 در 10 بند تصویب و بر اساس بند اول آن تمامی دستگاه های اجرایی کشور را مکلف نمود تا نسبت به تنظیم برنامه های فرهنگی – تبلیغی با هدف ارتقای باورها، ارزش ها و هنجارهای دینی و ملی در زمینه حمایت از سرمایه گذاری مشروع و مولد و پشتیبانی از تولید و توسعه آن و ایجاد فضای مطلوب كسب و كار اقدام نموده و فعالیت اجرایی مناسب برای بهبود آن ها از طریق فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تبلیغ برای گروه های مختلف مردم از قبیل نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، امامان جمعه وجماعات،مدیران،كارمندان،كارگران،دانش آموزان و دانشجویان را با بهره گیری از شیوه های موثر فرهنگی و تبلیغی و خدمات مراكز،نهادها و موسسات فرهنگی و اشخاص خبره حقیقی و حقوقی ذیربط را نیز بر پایه محورهای چهارگانه بند دوم آن  به عمل آورند 
 
و مطابق تکلیف مقرر در بند 10 تصویب نامه موصوف هر شش ماه یک بارگزارش عملکرد خود را به وزارت امور اقتصادی و دارایی(دبیرخانه شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل(44) قانون اساسی) ارایه نمایندکه بخش پیش رو حاوی گزارش اقدامات و عملکرد وزارتخانه های؛ کشور، نفت، راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اتاق تعاون مرکزی است.
 
همچنین در این تصویب نامه تکالیف ویژه ای نیز برای وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات،  امور خارجه،  فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق های صنایع و معادن ایران و تعاون مرکزی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران معین شده که از میان این دستگاه ها تنها پاسخ وزارت امور اقتصادی و دارایی و اتاق تعاون مرکزی واصل و در گزارش لحاظ شده است.
 
 
 
کلمات کلیدی:

اصل 44 قانون اساسی

عملکرد دستگاههای اجرایی

سیاست های کلی 44 قانون اساسی

 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 88

ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 88

ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 88


مشخصات فایل
تعداد صفحات116
حجم0/303 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 88

 
 
مقدمه
با گذشت ماهها از ابلاغ قانون اجرای سیاست های کلی اصل(44) قانون اساسی از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت، گزارش حاضر سومین گزارش شش ماهه عملکرد قانون اجرای سیاست های کلی اصل(44) قانون اساسی است که به منظور ارائه اقدامات اجرایی به عمل آمده در خصوص مواد و اجزاء قانون مورد نظر، تنظیم شده و مندرجات آن شرح كامل تری بر دو گزارش شش ماهه قبلی  می باشد که در راستای تكلیف ماده(88) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های کلی اصل(44) قانون اساسی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تقدیم به مجلس شورای اسلامی،مجمع تشخیص مصلحت نظام و عموم مردم و مخاطبان و فعالان اقتصادی کشور تنظیم شده است.
این گزارش حاوی دو بخش اساسی زیر می باشد:
بخش اول به ارائه اقدامات مربوط به مواد و تبصره ها و اجزای قانون می پردازد و در خصوص تکالیف و احکام مندرج در قانون، اقدامات شش ماهه مربوط به دوره مورد گزارش ارائه شده است.
بخش دوم به اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی و گزارش مربوط به این دستگاه ها اختصاص یافته و گزارشات دریافتی از دستگاه های مزبور پس از خلاصه و تنظیم در این بخش ارائه شده است.
 
 
 
کلمات کلیدی:

ارزیابی عملكرد

اصل 44 قانون اساسی

ارزیابی عملکرد دستگاه ها و نهادهای مرتبط

 
 
 
 
فهرست
پیشگفتار4
مقدمه  7

بخش اول : گزارش عملکرد اجرای قانون به تفکیک مواد و تبصره ها 8

بخش دوم : گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی37

وزارت امور اقتصادی و دارایی 38
وزارت کشور62
وزارت صنایع و معادن74
وزارت نیرو 76
وزارت جهاد کشاورزی80
وزارت نفت86
وزارت راه و ترابری91
وزارت تعاون 94
وزارت رفاه و تامین اجتماعی97
وزارت بازرگانی -  سازمان توسعه تجارت ایران101
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران105
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی106
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات108
وزارت ا مورخارجه109
معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور109
سازمان تربیت بدنی110
اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران111
اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران112
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

نظریات متفاوت در راستای تبیین اشتغال زنان

نظریات متفاوت در راستای تبیین اشتغال زنان

اشتغال زنان، به صورتی که امروز در تعاریف ما جای گرفته، نقش‌های اصلی و مهم او را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد


مشخصات فایل
تعداد صفحات47
حجم0/77 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته حقوق

نظریات متفاوت در راستای تبیین اشتغال زنان

 
مقدمه
اشتغال زنان، به صورتی که امروز در تعاریف ما جای گرفته، نقش‌های اصلی و مهم او را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. به بیان دیگر، سبک زندگی اسلامی‌ـ‌ایرانی نه فقط خانه‌داری را یک شغل بسیار مهم می‌داند، بلکه آن قدر برای نقش‌های مادری و همسری زن ارزش قائل است که دیگر نقش‌های وی را در سایه‌ی این دو وظیفه‌ی حساس تعریف می‌کند. با نگاهی به آمار و ارقام مشارکت اجتماعی زنان می‌توان دریافت این مهم نیز همانند آمار قبولی دختران در دانشگاه سوار بر منحنی صعودی می‌تازد و زنان در عرصه‌ی اشتغال نیز همچون تحصیل می‌روند تا از مردان پیشی بگیرند. با وجود این، اشتغال زنان یکی از مسائلی است که هنوز هم جای بحث دارد. از همین رو، همواره کار کردن زن در خارج از خانه، با توجه به ویژگی‌های ذاتی و تأثیرگذار وی در خانواده و نقش‌های بی‌بدیل مادری و همسری، با نگاه‌های منتقد همراه بوده است.
 
از سوی دیگر، باید در نظر داشت مشارکت اجتماعی زن، به صورتی که امروز در تعاریف ما جای گرفته، نقش‌های اصلی و مهمی را که سبک زندگی ‌اسلامی‌ـ‌ایرانی برای وی در نظر گرفته است تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. به بیان دیگر، سبک زندگی اسلامی‌ـ‌ایرانی نه فقط خانه‌داری را یک شغل بسیار مهم می‌داند، بلکه آن قدر برای نقش‌های مادری و همسری زن ارزش قائل است که دیگر نقش‌های وی را در سایه‌ی این دو وظیفه‌ی حساس تعریف می‌کند، زیرا این نقش‌ها، بر خلاف دیگر وظایف تعریف‌شده در ساختار جامعه، هیچ جایگزینی ندارند.
 
 
 
کلمات کلیدی:

اشتغال زنان

حقوق زنان

نظریات تبیین اشتغال زنان

 
 
 
فهرست مطالب

چالشهای نظری اشتغال زنان 1

به طور کلی در راستای تبیین اشتغال زنان ، نظریات را می توان در دو دسته طبقه بندی کرد: 6

الف :نظریه و دیدگاه های جنسیتی 6

ب : نظریه های نابرابری شغلی 6

الف : نظریات فمینیستی 6
فمینیسم لیبرال 6
فمینیسم مارکسیستی 11
فمنیسیم رادیکال 16
فمنیسیم سوسیالیسم 22
فمینیسم پست مدرن یا پسا ساختار گرا 27
فمینیست پست مدرن دو تفکیک دیده می شود : 31

ب : نظریه های نابرابری شغلی 34

نظریه نئو کلاسیک ( روابط انسانی ) 36
نظریه بازار کار دوگانه 39
نظریه سرمایه انسانی 41
نظریه تجزیه شدن بازار کار 44
نظریه توانمند سازی زنان 44
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

قوانین ایران در مورد حقوق زن

قوانین ایران در مورد حقوق زن

در ایران و در قانون‌ اساسی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ به‌ صراحت، مشارکت‌ زنان‌ را در جنبه‌های‌ سیاسی‌ و اجتماعی‌ و تأیید می‌کند


مشخصات فایل
تعداد صفحات46
حجم0/135 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته حقوق

قوانین ایران در مورد حقوق زن

 
مقدمه
حقوق زنان اصطلاحی‌ست که اشاره به آزادی و حقوق زنان در تمامی سنین دارد. ممکن است این حقوق توسط قانون یا رسوم سنتی و یا اخلاقی در یک جامعه به رسمیت شناخته‌شوند یا نشوند. دلیل گروه‌بندی خاص این حقوق تحت عنوان زنان و جدا کردن آن از حقوق عام‌تری مثل حقوق بشر این است که بنا بر تئوری، این حقوق در بدو زاده شدن برای تمام بشر به رسمیت شناخته می‌شوند اما مدفعان حقوق زنان نشان می‌دهند که به دلایل تاریخی و فرهنگی زنان و دختران بیشتر از مردان از شمول این حقوق خارج می‌شوند.مبحث حقوق زنان معمولاً شامل - و نه منحصر به - این موارد می‌شود: تمامیت بدنی و خودمختاری، حق رای، حق کار، حق دستمزد برابر به خاطر کار برابر. حق مالکیت، حق تحصیل، حق شرکت در ارتش، حق مشارکت در قراردهای قانونی و در نهایت حقوق سرپرستی، ازدواج و مذهبی.
 
در ایران و در قانون‌ اساسی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ به‌ صراحت، مشارکت‌ زنان‌ را در جنبه‌های‌ سیاسی‌ و اجتماعی‌ و ... تأیید می‌کند. در قوانین‌ عادی‌ نیز به‌ جنبه‌هایی‌ از مشارکت‌ سیاسی‌ و اجتماعی‌ زنان‌ توجه‌ شده‌ است. روشن‌ است‌ که‌ مهمترین‌ انواع‌ مشارکت‌ زنان‌ در امور سیاسی‌ و اجتماعی، حق‌ انتخاب‌ شدن‌ و انتخاب‌ کردن‌ در انتخابات‌ گوناگون‌ از جمله‌ مجلس‌ قانون‌گذاری‌ است. به‌ موجب‌ قانون‌ انتخابات‌ مجلس‌ شورای‌ ملی‌ مصوب‌ سال‌ 1304، زنان، حق‌ انتخاب‌ نداشتند. بر اساس‌ ماده‌ 10 آن‌ قانون، از جمله‌ کسانی‌ که‌ از حق‌ انتخاب‌ کردن، محروم‌ بودند زنان‌ بودند و در ماده‌ 13 نیز بدین‌ مسئله، تصریح‌ شده‌ بود.
 
 
کلمات کلیدی:

حقوق زن

حقوق‌ خانواده

حقوق زن در قوانین ایران

 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه 1

            قوانین‌ حمایت‌ از حقوق‌ زنان‌ در ایران‌ 4

            1- مشارکت‌ سیاسی‌ و اجتماعی: 5
در اصل‌ بیستم‌ قانون‌ اساسی‌ آمده‌ است: 6
در اصل‌ بیست‌ویکم‌ نیز مقرر شده‌ است: 6
در خصوص‌ شورای‌ نگهبان‌ اصل‌ 91 قانون‌ اساسی‌ مقرر کرده‌ است: 10

مهمترین‌ قوانین‌ مربوط‌ به‌ حقوق‌ خانواده، از زمان‌ قانون‌گذاری‌ تاکنون‌ عبارتند از: 13

ماده‌ 1041 قانون‌ مدنی‌ چنین‌ مقرر کرده‌ بود: 15
در ماده‌ 1043 مصوب‌ 1313 نیز مقرر شده‌ بود: 19

موجبات‌ طلاق‌ در حقوق‌ ایران‌ عبارتند از: 31

            نتیجه: 36
‌پی‌نوشت‌ها : 40
            منابع‌ : 44
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پایان نامه حقوقی اشتغال زنان در مشاغل دولتی در ایران و اسناد بین المللی

پایان نامه حقوقی اشتغال زنان در مشاغل دولتی در ایران و اسناد بین المللی

اشتغال زنان در مناصب مهم دولتی و سیاسی یكی از مسائلی می باشد كه همواره از سوی طرفداران حقوق زن در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است


مشخصات فایل
تعداد صفحات73
حجم0/67 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته حقوق

پایان نامه حقوقی اشتغال زنان در مشاغل دولتی در ایران و اسناد بین المللی

 
مقدمه:
اشتغال زنان در مناصب مهم دولتی و سیاسی یكی از مسائلی می باشد كه همواره از سوی طرفداران حقوق زن در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا علی‌رغم اینكه زنان در سالیان اخیر، در زمینه بهره گیری از حق اشتغال توفیقات زیادی به‌دست آورده‌اند؛ لكن هنوز نتوانسته اند در احراز مناصب دولتی و سیاسی ( به‌ویژه در سطوح بالا) موفقیت چندانی كسب كنند.در كشورهای اسلامی نیز عمدتا آمار اشتغال زنان در مناصب مهم دولتی وسیاسی درحد پایینی قرار دارد. در این زمینه این كشورها را به 3 گروه می‌توان تقسیم كرد: 
گروه اول، شامل كشورهایی  مثل عربستان وكویت می باشد، كه زنان به علت وجود موانع حقوقی وغیرحقوقی حتی در احراز سمت‌های دولتی وسیاسی در سطوح متوسط نیز با مشكلات فراوانی مواجه هستند. 
 
گروه دوم، شامل كشورهایی چون عراق،مراكش و ایران می‌باشد، كه اگر چه در قوانین خود، احراز مناصب عالی كشور را برای همه افراد اعم از زن ومرد پیش بینی كرده‌اند، لكن زنان به علت موانع عمدتا غیرحقوقی، توفیق چندانی در اشغال چنین پست‌هایی نداشته‌اند. هر چند این كشورها توانسته اند در سطوح متوسط، برابری میان زنان و مردان را درحد نسبی ایجاد كنند. 
 
گروه سوم : شامل كشورهایی چون سوریه، اندونزی ومالزی می باشد. این كشورها كه نسبت به سایر كشورهای اسلامی به حضور زنان درمشاركت سیاسی توجه بیشتری نشان داده‌اند، سعی كرده اند از طریق برطرف كردن موانع حقوقی وغیرحقوقی، راه را برای تصدی مشاغل فوق الذكر برای زنان باز كنند، كه اتفاقا در این زمینه موفقیت‌های زیادی نیز بدست آورده‌اند.به هر حال باید توجه داشت،درجهان امروزی،علی‌رغم تمامی پیشرفت حقوق زنان، در اكثر كشورها زنان با موانع متعددی برای حق شركت در حكومت از طریق احراز مشاغل كلیدی و عالی رتبه مواجه هستند. 
 
از لحاظ تاریخی و فرهنگی این امر كه سیاست عرصه مردان است و ورود در مناسبات سیاسی طبیعتی مردانه می خواهد، یك میراث كهن تاریخی است كه در فرهنگ‌های مختلف ماندگار شده است. در طول تاریخ زنان خود نیز به این باور رسیده‌اند كه سیاست امری مردانه است و با این باور غلط همواره خود را به حاشیه كشانده‌اند. از طرف دیگر زنان به علت مسؤولیت های خانوادگی و مشغله فراوان در خانواده و تربیت فرزندان، فرصت های بسیار كمتری نسبت به مردان برای پرداختن به امور اجتماعی و سیاسی دارند. فقر زنان و وضعیت نابسامان اقتصادی واجتماعی و وابستگی اقتصادی آنها به مردان و درصد بالای بی سوادی و فقدان آگاهی سیاسی ودر نتیجه محافظه كاری سیاسی وسیاست گریزی زنان كه محصول فقدان سواد و آگاهی‌های لازم است از عمده ترین موانع زنان در عدم احرازمناصب مهم دولتی وسیاسی می‌باشد. 
 
 
 
کلمات کلیدی:

قوانین موضوعه ایران

اشتغال زنان در مناصب مهم دولتی

كنوانسیون رفع هرگونه تبعیض علیه زنان

 
 
 
 
فهرست مطالب

فصل اول- پایان نامه اشتغال زنان درمناصب مهم دولتی وسیاسی در كنوانسیون (CEDAW)

گفتار اول – برابری زن و مرد به تصدی مشاغل مهم دولتی وسیاسی  در كنوانسیون(CEDAW)

         بند اول- برابری زن به تصدی مشاغل مهم دولتی و سیاسی در سطح ملی
        بند دوم – برابری زن ومرد به تصدی مشاغل مهم دولتی و سیاسی در  سطح بین المللی
                   الف – توصیه كلی شماره
                   ب –توصیه كلی شماره

 

گفتار دوم – اتخاذ تدابیری خاص درجهت گسترش حضور زنان در مناصب مهم دولتی و سیاسی

         بند اول- اتخاذ تدابیری خاص در سند كنفرانس جهانی زن- نایروبی
         بند دوم- اتخاذ تدابیری خاص در سند كنفرانس جهانی زن- پكن
 

فصل دوم- پایان نامه اشتغال زنان درمناصب مهم دولتی وسیاسی در قوانین موضوعه ایران 

گفتار اول – جایگاه زنان در نهاد رهبری

         بند اول – رهبری
         بند دوم- شورای رهبری
         بندسوم – مجلس خبرگان
 

گفتار دوم – جایگاه زنان در قوای سه گانه(مجریه، مقننه،قضائیه)

         بند اول-قوه مجریه
                   الف – ریاست جمهوری
                   ب – وزارت
         بند دوم- قوه مقننه
                   الف- مجلس شورای اسلامی
                   ب- شورای نگهبان
         بند سوم – قوه قضائیه
                   الف- قضاوت
                   ب – ریاست قوه قضائیه
 

گفتار سوم – جایگاه زنان در نیروهای مسلح

         بند اول- ارتش
         بند دوم – نیروی انتظامی
         بند سوم- سپاه پاسداران
 
فهرست منابع  

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

بایدها و الزامات امنیت اطلاعات در شبکه ها و سایتهای اطلاع رسانی

بایدها و الزامات امنیت اطلاعات در شبکه ها و سایتهای اطلاع رسانی

هدف این پژوهش، كمك به راهبران و مدیران شبكه ها و سایت های اطلاع رسانی می باشد موضوع امنیت كاربران گرچه در لابلای این مباحث آمده است لیكن پرداختن كامل به امنیت كاربران به خصوص در ارتباط با سایت های اینترنتی موضوع مستقلی است كه خود، مجال دیگری را می طلبد


مشخصات فایل
تعداد صفحات47
حجم0/93 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته آی تی

بایدها و الزامات امنیت اطلاعات در شبکه ها و سایتهای اطلاع رسانی

 
چكیده:
امروزه با رشد فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات، امكان دست یابی سریع به اطلاعات مورد نظر از طریق جست وجو در بانك های اطلاعاتی بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی وامكان دیدن همزمان یك سند، توسط كاربران متعدد در نقاط گوناگون، ارسال و دریافت اطلاعات به نقطه مورد نظر، گفت و گو و تبادل نظر متنی، صوتی و تصویری میسر گشته است بسیاری از مراكز و مؤسسات دولتی و خصوصی، بانك ها، شركت ها و ادارات، مراكز آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و اطلاع رسانی، در انجام وظایف و مأموریت های خود، از این فناوری بهره می برند و  خدمات خود را نیز از طریق آن عرضه داشته و اطلاع رسانی می كنند. 
 
حوزهای علمیه و مراكز آموزشی، پژوهشی و تبلیغی نیز همانند دیگر مراكز و مؤسسات تا كنون در این عرصه حضوری چشم گیر و فعال داشته اند. راه اندازی پایگاه های اطلاعاتی اسلامی در محیط وب، بهره مندی از رایانه در محیط كار و منزل، ارائه بسته های نرم افزاری، راه اندازی وب سایت ها، وب لاگ ها، اتاق های گفت وگو،  بیان گر توجه جدی حوزه های علمیه و مراكز اسلامی به این پدیده نو ظهور است.   نكته‌ای كه نباید مورد غفلت قرار گیرد این است كه در كنار این فرصت ها و به موازات امكانات فراهم شده باید به خطرها و تهدیدهای انسانی و یا طبیعی  به كمین نشسته  به ویژه حوادث غیر مترقبه نیز توجه شود. 
 
لازمه این امر، داشتن دانش لازم، طرح و برنامه مشخص و آمادگی كافی برای مقابله و حل مشكل و مدیریت امن شبكه و سایت های اطلاع رسانی توسط مدیران و توجه و عنایت شایسته به جایگاه امنیت اطلاعات  و هزینه كرد لازم در خصوص الزامات آن و تدوین سیاست های  كلی امنیت اطلاعات توسط مدیران ارشد می باشد. در این پایان نامه سعی شده با نگاهی كلی به الزامات مدیریت امن شبكه و سایت های اطلاع رسانی، به مؤلفه های امنیت اطلاعات، اصول و پایه های سه گانه آن در سه حوزه: امنیت فیزیكی و سخت افزاری، امنیت عملیاتی و اجرایی و نیز سیاست های امنیتی و مدیریتی پرداخته شود. بدیهی است كه هركدام از محورهای ذكر شده نیازمند طرح و برنامه مشخص و ریز شده(Detailed) می باشد و مسایل مطرح شده در این تحقیق می تواند به عنوان ملاك و معیار طرح های مرتبط با امنیت اطلاعات باشد. هدف این پژوهش، كمك به راهبران و مدیران شبكه ها و سایت های اطلاع رسانی می باشد. موضوع امنیت كاربران گرچه در لابلای این مباحث آمده است لیكن پرداختن كامل به امنیت كاربران به خصوص در ارتباط با سایت های اینترنتی موضوع مستقلی است كه خود، مجال دیگری را می طلبد.
 
 
كلید واژه ها:

امنیت اطلاعات

مدیریت امن شبكه

پایه های امنیت اطلاعات

امنیت فیزیكی، امنیت عملیاتی

سیاست های امنیتی و مدیریتی.

مدیریت امن سایت های اطلاع رسانی

 
 
 
مقدمه
آشنایی با دانش روز در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (1)(ICT)، جهت بهره مندی از امكانات و فرصت هایی كه در سایه این فناوری در اختیار بشر گذاشته شده امری ضروری است. امروزه اصطلاح با سواد به كسی اطلاق می شود كه در این حوزه نیز دارای اطلاعات لازم جهت تعامل و كار و استفاده از فرصت های فراهم شده در این عرصه باشد.
 
امكان دست یابی سریع به اطلاعات مورد نظر از طریق جست وجو دربانك های اطلاعاتی در تمامی ساعات بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی وامكان دیدن همزمان یك سند، توسط كاربران متعدد در نقاط گوناگون، ارسال و دریافت اطلاعات به نقطه مورد نظر، گفت و گو و تبادل نظر متنی، صوتی و تصویری، فرصت هایی است كه باید از آن بهره كامل برد. وغفلت از آن، همانند سر در زیر برف فرو بردن و ندیدن دیگران است. رشد این فناوری آن چنان سریع و عمیق بوده كه در جای جای زندگی فردی و اجتماعی انسان ها، نفوذ كرده و حضور قدرت مندانه خود را به رخ می كشد.
 
بسیاری از مراكز و مؤسسات دولتی و خصوصی، بانك ها، شركت ها و ادارات، مراكز آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و اطلاع رسانی، در انجام وظایف و مأموریت های خود، از این فناوری بهره می برند و  خدمات خود را نیز از طریق آن عرضه داشته و اطلاع رسانی می كنند. حوزهای علمیه و مراكز آموزشی، پژوهشی و تبلیغی نیز همانند دیگر مراكز و مؤسسات تا كنون در این عرصه حضوری چشم گیر و فعال داشته اند. راه اندازی پایگاه های اطلاعاتی اسلامی در محیط وب، بهره مندی از رایانه در محیط كار و منزل، ارائه بسته های نرم افزاری، راه اندازی وب سایت ها، وب لاگ‌ها، اتاق های گفت وگو،  بیان گر توجه جدی حوزه های علمیه و مراكز اسلامی به این پدیده نو ظهور است. 
 
 لیكن نكته‌ای كه نباید مورد غفلت قرار گیرد این است كه در كنار این فرصت ها و به موازات امكانات فراهم شده باید به خطرها و تهدیدهای انسانی و یا طبیعی  به كمین نشسته  به ویژه حوادث غیر مترقبه نیز توجه شود. اگر نگاهی به اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیندازیم خبرهای بسیاری در زمینه عملیات خرابكارانه در سرورها، شبكه ها و سایت های اینترنتی مشاهده خواهیم كرد. نفوذ به سیستم های بانكی، سرقت حساب های بانكی، دست برد زدن به اطلاعات مهم، حذف اطلاعات، مخدوش كردن اطلاعات، از سرویس خارج كردن و از كار انداختن سرورها، از جمله كارهایی است كه در نقاط مختلف جهان رخ داده و می دهد. در این میان حتی كشورهای مدعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از عواقب سوء این حملات، مصون نبوده اند. و هریك به تناسب دانش، توانایی، و درك موقعیت، برای جلوگیری از حملات و نیز رفع آثار در صورت موفقیت حملات  و ترمیم خرابی ها و تثبیت نقاط آسیب پذیر وتوسعه فناوری با توجه به شرایط و تحولات پیش رو، هزینه كرده اند و موفقیت های خوبی هم داشته اند. در بسیاری از موارد پس از شناسایی نفوذ گران ماهر و نخبه، با استفاده از فرصت به دست آمده، وی را جهت شناسایی دیگر نقاط آسیب پذیر ممكن و كمك به تأمین امنیت سازمان، خردمندانه به خدمت گرفته اند.
 
 
 
فهرست مطالب:
مقدمه

وضعیت موجود شبكه هادرحوزه امنیت اطلاعات

وضعیت موجود وبسایتهادرحوزه امنیت اطلاعات

حوزه های مختلف امنیت اطلاعات
الف - مسایل مهم امنیتی مرتبط باشبكه:

پایه های سه گانه امنیت اطلاعات

امنیت شبكه در حوزه فیزیكی Physical
مؤلفه های  سه گانه حفاظت فیزیكی:
حوزه های مسؤولیتی مدیر شبكه در عرصه امنیت فیزیكی اتاق شبكه، تجهیزات و لوازم مرتبط

امنیت شبكه در حوزه عملیاتی(Operational)

اقدامات لازم برای تأمین امنیت شبكه در حوزه عملیاتی (Operational)
شبكه های مبتنی بر بی سیم

امنیت شبكه در حوزه مدیریتی(Management)

محورهای مهم تأثیر گذاردر امنیت شبكه در حوزه مدیریتی(Management)
- سیاست های مدیریتی       (Administrative polices)
- نیازمندی های طراحی نرم افزار    (Software design requirements)

- طرح ها و تدابیر بازیابی ویژه بحران     ((DRPs)Disaster recovery plans)

- سیاست های اطلاعاتی    (Information policies)
- سیاست های امنیتی   (Security policies)
- سیاست های کاربردی   (Usage policies)
- سیاست های مدیریت کاربر(User management policies)
ب - مسایلمهمامنیتیمرتبطباسایت:

علل وعوامل مؤثردرخصوص مدیریت امن سایتهایاینترتی

انتظارات و توقعات بجا
اهداف امنیت اطلاعات
منابع تحقیق
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()