پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگیدانلود پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 19
تعداد مولفه : 7 مولفه (اعتماد، تعهد، دوست داشتن، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و رابطه متقابل)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد (به صورت کلی)
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2
توضیحات
پرسشنامة بازاریابی رابطه مند توسط کیم در سال 2008 ساخته شده که شامل 28 گویه و 7 مولفه اعتماد، تعهد، عشق، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و عمل متقابل است. بعد از هنجاریابی ایندانلود پرسشنامه توسط طاهری کیا و همکاان (1397) تعداد گویه ها از 28 گویه به 19 گویه کاهش یافت. ایندانلود پرسشنامه دارای مقیاس پنج ارزشی لیکرت شامل کاملاً موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم و کاملاً مخالفم است.